BasBQ
Beef en Steak

Hotwings en zoete aardappelroosjes

 

Richard v

Pitmaster
Berichten
612
Vandaag lekker makkelijk. Very hotwings en zoete aardapppelroosjes
afae8a6e7782db3e1c18a52bac23ed7c.jpg
380de0da375a9f19ea84d7a4b6c5ecba.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat er super leuk idee die zoete aardappel zo.

Met zo'n bos rozen kan je nog eens thuis komen. Zonder gezeur over dat lekkere kippetje
 
Dat ziet er niet verkeerd uit!
 
Dat ziet er lekker uit die roosjes zijn ook mooi wat heb je daar ingerold ?? :)
 
picosuma zei:
Dat ziet er lekker uit die roosjes zijn ook mooi wat heb je daar ingerold ?? :)
2 lange plakken bacon en daar op de plakjes aardappel(mandoline) overlappend leggen en oprollen. Ik strooi er voor het oprollen een rubje over. Zoete aardappel moet je een beetje helpen. Zout alleen is net wat te weinig imo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi gemaakt. Die roosjes zijn een must voor het oog. Die komen hier zeker eens op tafel. En kippenvleugels is zo lekker van de BBQ. Zou ik best elke dag kunnen eten denk
 
Bram zei:
Mooi gemaakt. Die roosjes zijn een must voor het oog. Die komen hier zeker eens op tafel. En kippenvleugels is zo lekker van de BBQ. Zou ik best elke dag kunnen eten denk
Dat heb ik ook hoor met de vleugels. Blijft voor mij een van de lekkerste dingen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat ziet er leuk uit, die roosjes zijn echt super en de vleugeltjes, ik ben meer van de borst maar we hebben nog knabbelaars voor de vleugels en poten in de familie. ;)
 
Richard v zei:
2 lange plakken bacon en daar op de plakjes aardappel(mandoline) overlappend leggen en oprollen. Ik strooi er voor het oprollen een rubje over.

Super idee, meteen op de to-do gezet.
Bedankt voor het delen! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan