BasBQ
Beef en Steak

Dammers "Black Wattle" houtskool bij de Sligro

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Ik was vandaag bij de Sligro en zag dat mijn favoriete merk houtskool in de aanbieding is;

Een 10kg zak Dammers "Black Wattle" restaurant houtskool kost nu ?15,13 incl BTW. Dat is toch bijna ?6 goedkoper dan bij de forum sponsor.

Zolang de voorraad strekt. ;)
 
Ik heb ze ook zien staan bij de Sligro en ze staan er zelfs al een tijdje of komen regelmatig terug geloof ik
Heb nog een zak staan, die ik bijna 3 maanden geleden al heb gehaald.

De forumsponsor heeft van mij een heel grote gun-factor, maar begint voor bepaalde zaken inderdaad wel heel erg duur te worden. Ik betrap mij er zelf op dat ik nu bepaalde dingen zelf wel in het buitenland bestel en dan nog een hap minder kwijt ben dan bij Vuurenrook.
Eerlijk is eerlijk, ze zijn wel heel erg compleet en hebben heel veel, dus makkelijk als one-stop inkooplocatie. Maar zeker qua prijs inmiddels aan de hoge kant voor hun niet-eigen merken.
 
Mocht je in de buurt van Rotterdam wonen, en een KvK nummer hebben kun je een pas aanvragen voor de Zegro in de Spaanse Polder Rotterdam
Dit is een groothandel zoals (Makro, Sligro, Hanos).
Deze verkoopt al jaren Dammers Houtskool. Ze zijn sinds 2 jaar geleden wel iets duurder geworden. Voor een zak 10 kg. Dammers Restaurant Houtskool
betaal je 12,95 Euro ex btw. dat is 15,67 Euro inclusief btw. Dit is de normale vaste prijs bij Zegro.
Op internet webshops tussen de 18,95 Euro en 20,99 Euro incl. btw, scheelt ruim 5 Euro met die laatste.
Gisteren weer 4 zakken gekocht, vind het toch een fijnere all round houtskool dan de BR Kuba.
Niet dat die laatste slecht is, integendeel, ik vind het een perfecte L&S houtkool maar voor High & Fast en Combinaties (Initial Sear/End sear & hoge indirecte BBQ temp.) vind ik de zachtere houtskolen wat prettiger, die reageren sneller op zuurstof.
 
Terug
Bovenaan Onderaan