BasBQ
Beef en Steak

Terlanco van bakker brandstoffen den helder

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.707
We waren afgelopen week op vakantie naar Texel geweest ( kom zelf uit friesland )

En had hier gelezen dat Terlanco ook een goede kokosbriketten had en kwam er achter dat je deze bij Bakker in Den Helder per zak kon kopen .

Dat heb 2 zakken gekocht voor ?13,95 en kreeg er nog een doosje  aansteek krullen erbij .
Ga deze van de week proberen met PP  :)

FE39985_D-_BCB7-4033-8_CC1-195_FA0_EE139_C.jpg


 
Dat in niet duur, ik betaal 10 euro per zak rechtstreeks bij Terlanco... dus doe der mij maar 20  :D
 
vogels zei:
Dat in niet duur, ik betaal 10 euro per zak rechtstreeks bij Terlanco... dus doe der mij maar 20  :D

Sorry foutje per zak ?13,95

Jij neemt dan zeker 10 zakken af ??
Als ik op hun site kijkstaat er ?13,96 ??
 
20 zakken meestal, 200 kilo
 
Heb een zak van deze gehad laatst (via de Welkoop). Wat een troep vergeleken met de fire-up die ik daarvoor gebruikte.
De Terlanco's brokkelen al uit elkaar wanneer je ernaar kijkt, de zak zit onderin erg vol met gruis (zullen door het gewicht van de bovenste briketten wel bezweken zijn). Ook hebben alle brikketten een andere vorm, dikte en grootte komen niet overeen waardoor een snake lastig te leggen is.

Al met al vond ik ze enorm tegenvallen.
 
gadgeteer zei:
Heb een zak van deze gehad laatst (via de Welkoop). Wat een troep vergeleken met de fire-up die ik daarvoor gebruikte.
De Terlanco's brokkelen al uit elkaar wanneer je ernaar kijkt, de zak zit onderin erg vol met gruis (zullen door het gewicht van de bovenste briketten wel bezweken zijn). Ook hebben alle brikketten een andere vorm, dikte en grootte komen niet overeen waardoor een snake lastig te leggen is.

Al met al vond ik ze enorm tegenvallen.

Vraag me af of je dezelfde had.. ik gebruik ze al meer dan 3 jaar naar tevredenheid.
zijn allemaal ongeveer even groot (dat gaat geen halve cm schelen) en er zit niet zoveel gruis in..
ik stapel ze met 20 zaken op elkaar langs de kast, dus het gewicht van een zak zal ze niet vergruizen  :p
 
Ik gebruik deze briketten al jaren naar volle tevredenheid, ik haal ze ook bij Bakker in Den helder. Prima briketten, niet te duur en geven niet veel as.



 
Super briketten. Gebruik ze al een jaar ofzo. Goede prijs kwaliteit verhouding
 
Die van mij zien er ook prima uit en heb ze ook met een snake gebruikt mooi kunnen stapelen.
Hele dag mee bezig geweest ging prima
 
vogels zei:
gadgeteer zei:
Heb een zak van deze gehad laatst (via de Welkoop). Wat een troep vergeleken met de fire-up die ik daarvoor gebruikte.
De Terlanco's brokkelen al uit elkaar wanneer je ernaar kijkt, de zak zit onderin erg vol met gruis (zullen door het gewicht van de bovenste briketten wel bezweken zijn). Ook hebben alle brikketten een andere vorm, dikte en grootte komen niet overeen waardoor een snake lastig te leggen is.

Al met al vond ik ze enorm tegenvallen.

Vraag me af of je dezelfde had.. ik gebruik ze al meer dan 3 jaar naar tevredenheid.
zijn allemaal ongeveer even groot (dat gaat geen halve cm schelen) en er zit niet zoveel gruis in..
ik stapel ze met 20 zaken op elkaar langs de kast, dus het gewicht van een zak zal ze niet vergruizen  :p

Was wel Terlanco (ook met dezelfde witte zak). Voor mij niet meer. Dat ze door het gewicht niet vergruizen wil ik wel geloven maar door het betere smijtwerk zal er vast wel een hoop misgaan ;)
Ik zal wel een slechte zak  B-) verpakking gehad hebben maar het vertrouwen is daardoor wel weg.
 
Tegenwoordig zijn ze 14,50 ik heb twee zakken meegenomen om het te proberen.
 
gadgeteer zei:
vogels zei:
gadgeteer zei:
Heb een zak van deze gehad laatst (via de Welkoop). Wat een troep vergeleken met de fire-up die ik daarvoor gebruikte.
De Terlanco's brokkelen al uit elkaar wanneer je ernaar kijkt, de zak zit onderin erg vol met gruis (zullen door het gewicht van de bovenste briketten wel bezweken zijn). Ook hebben alle brikketten een andere vorm, dikte en grootte komen niet overeen waardoor een snake lastig te leggen is.

Al met al vond ik ze enorm tegenvallen.

Vraag me af of je dezelfde had.. ik gebruik ze al meer dan 3 jaar naar tevredenheid.
zijn allemaal ongeveer even groot (dat gaat geen halve cm schelen) en er zit niet zoveel gruis in..
ik stapel ze met 20 zaken op elkaar langs de kast, dus het gewicht van een zak zal ze niet vergruizen  :p

Was wel Terlanco (ook met dezelfde witte zak). Voor mij niet meer. Dat ze door het gewicht niet vergruizen wil ik wel geloven maar door het betere smijtwerk zal er vast wel een hoop misgaan ;)
Ik zal wel een slechte zak  B-) verpakking gehad hebben maar het vertrouwen is daardoor wel weg.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Terlanco. Na Hi Q CoCo kokosbriketten en Ecobrassa is het zeker een van mijn voorkeuren. Weinig as en rook. Wel een stukje goedkoper als de andere 2
 
Prijs is inmiddels verhoogd naar 15,95.
 
Terug
Bovenaan Onderaan