BasBQ
Beef en Steak

KCBS Jury Leden Opgelet!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Als je vorig jaar de jury cursus hebt gedaan tijdens de Tony Stone en geslaagd bent daarvoor dan ben je een Certified BBQ Judge. Maar dat blijf je alleen maar zolang je lid blijft van de KCBS!
Je moet dus netjes elk jaar je lidmaatschap betalen om gecertificeerd te blijven, of zoals ze dat bij de KCBS zo mooi zeggen, je moet een "member in good standing" zijn.

Ik ben al drie jaar lid maar loop ieder jaar weer tegen hetzelfde probleem aan, hoe kan ik makkelijk betalen?
Het is heel simpel eigenlijk, maar je moet het net even weten, rechtsboven op de KCBS pagina zit een button met "JOIN NOW". Ja, ik weet het, je bent al lid.... Maar als je daarop klikt krijg je een formulier waar je het lidmaatschap kunt verlengen.

Kies bij "Membership Type" voor "Individual International" dat kost $45 per jaar.
Vink dan bij "Application Type", Renewal aan. Er zal een venstertje uitrollen waar je je lidmaatschapsnummer en telefoon of email kunt invullen. Als ze je telefoon nummer of email kennen dan zal het formulier voor je ingevuld worden en hoef je dat dus zelf niet te doen.

De betaling gaat het makkelijkst en snelst via PayPal, je kunt ook met een credit card betalen via PayPal als je geen PayPal rekening hebt. Je doet dit door bij "Payment Preference" een vinkje te zetten bij "Online Payment - Credit Card or Paypal Account"

Achter je email adres staat "Invoice by Email", als je dat aanvinkt, krijg je in het vervolg de melding dat je weer moet verlengen gewoon via de mail. Ik vind dat zelf een stuk handiger.

Vink aan dat je een KCBS Cerfified Judge bent, dat staat dan ook op je KCBS kaartje vermeld.

En vergeet natuurlijk niet akkoord te gaan met de regel dat je zoveel mogelijk zal barbecue?n ;)


Op deze pagina kun je zien tot wanneer je huidige juryperiode loopt.
 
Bedankt Dennis
 
Van de week al verlengd en nu al mijn nieuwe pas.
e6u5abyg.jpg

 
Dat is inderdaad zeer snel!
 
Ik zit nu op een 'normale' membership card te wachten. Het CBJ hoop ik de 17e er aan toe te kunnen voegen :)
 
Ik kreeg een rekening in de bus van $35. Heb hem via PayPal betaald en geverifieerd of het wel klopte (ik alsof de site ook dat het 45 dollar was), maar het was goed zo zeiden ze.

Maar ik heb ook een tijdje lopen knoeien voordat ik erachter was hoe het beste te betalen.
 
Ik moet nu bellen om de betaling definitief te maken???
 
Als je met PayPal betaalt kun je dat toch gewoon doen zoals ik heb beschreven Gerard? Komt geen telefoon aan te pas.
 
Als je met paypal betaalt wel ;) ik koos voor creditcard. Heb gisteravond gebeld en kreeg meteen een dame van kcbs aan de lijn. Gegevens gecontroleerd en geregeld :) ik ben weer een jaar lid :)
 
Via paypal kun je ook met je cc betalen. Daar hoef je geen rekening voor te hebben bij ze.
 
Ik heb voor dit jaar weer een mail gekregen om te verlengen. Kan dat weer net zoals hier boven? Wie heeft er al verlengd?
 
Ik heb nog niet verlengd, zag alleen wel dat het 35 dollar is terwijl je als international judge eigenlijk 45 moet betalen?
 
Ik heb ergens in maart al verlengd nadat ik een mailtje had ontvangen. Ook even lopen zoeken hoe je het best kon betalen en uiteindelijk dit gewoon via de website geregeld. Rechts bovenin staat een knop met 'Join/Renew' en hier kan je aangeven dat je een nieuw lid bent of dat je wilt verlengen. Hier zal je ook het juiste bedrag van $45 zien staan voor internationale leden. Zelf betaal ik via Paypal maar je kan ook met een creditcard betalen.

Zie: http://www.kcbs.us/join.php

Ik heb daarna iets meer dan een week hoeven te wachten voordat ik een nieuwe membership card per post ontving :D


*edit*: dus inderdaad zoals al in de eerste post vermeld staat!
Lezen is ook een vak Danny  :-S
 
Ik hoop dat ik mijn pas binnen krijg voordat ik mijn lidmaatschap moet verlengen. Ik heb namelijk in Gelsenkirchen die cursus gedaan en nog steeds niks gehoord.  :(
 
Gewoon ff mailen naar de membership@kcbs.us en je vraag voorleggen, Bij mij was het adres verkeerd doorgegeven waardoor ik nogal lang heb moeten wachten. Overigens is een periode van 4-8 weken voordat je de spullen binnen hebt heel normaal
 
Ontspan, dit kan wel even duren. Ze verwerken het in een keer en versturen dan alle enveloppen naar een centraal adres in Europa en die verspreid ze naar de individuele adressen.
 
Je kan via het linkje hieronder in de gaten houden of je al geregistreerd staat. Als je je naam nog niet ziet, dan wordt het inderdaad nog verwerkt. Kan me herinneren dat het bij mij na de jurycursus bijna 4 weken heeft geduurd voordat ik de post binnen had, dus wat dat betreft kan het nog even duren  :D

http://www.kcbs.us/judges.php
 
Terug
Bovenaan Onderaan