BasBQ
Beef en Steak

De toekomst van de kant en klare Heatermeters

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Toen ik begon met het bouwen van de heatermeters had ik het idee dat ik er misschien wel 10 of zo zou gaan bouwen. Ik had echt geen idee dat het zo?n vlucht zou nemen. Inmiddels staat de teller op bijna 200 stuks.  :-O

Ik heb nooit een vast eindpunt in gedachten gehad maar ik heb altijd wel het idee gehad om net zo lang door te gaan totdat ik er geen lol meer in had om ze te maken. Dat moment is inmiddels aangebroken. Bij de laatste twee batches vond ik het al steeds lastiger worden om de nodige motivatie te vinden en ik heb ook het idee dat de markt aardig verzadigd is op het moment dus het wordt tijd om te stoppen.

Ronde 15 wordt dan ook voorlopig de laatste ronde en zeker de laatste van dit jaar. Heel misschien komt er in de loop van volgend jaar nog ??n ronde (als ik het echt niet laten kan ;) ) maar dat hangt helemaal af van de vraag.

Ja, maar hoe zit het dan met garantie en reparaties? Geen zorgen, garantie en reparaties gaan de komende jaren gewoon door en ik blijf beschikbaar voor vragen via de PM al heb ik liever dat vragen via het forum gesteld worden want dan hebben we er allemaal wat aan.
 
Dank Piet voor alle fijne (ik spreek uit ervaring) apparatus die je hebt gemaakt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Bedankt voor al het werk Piet! Ik ben nog steeds blij met de controller waar het allemaal mee begon, de iPid4N.. :)
 
Bedankt Piet. Fijn dat ik met deze laatste batch toch nog net een heb kunnen bestellen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Einde van een tijdperk  :(
 
Bedankt Piet, ook hier een erg tevreden gebruiker van je producten.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
dank je Piet, ik ben er ook nog steeds heel blij mee
 
Met regelmaat gebruik ik deze, wel jammer dat je stopt. De service was altijd een dikke prima!
 
Piet bedankt voor het vele werk en ook vast voor je goede service.
 
Hier ook wordt de HM ook met enige regelmaat gebruikt. Helaas is hij nu even terug naar de vader, maar verwacht hem gezond weer terug ;)
Fijn dat je er naar gaat kijken wat er mis mee is. Bedankt voor alles!
 
Ik kan me heel goed voorstellen dat de lol er op een gegeven moment vanaf is en dat je er nu mee stopt.

Jammer voor mij dat ik de laatste 5 rondes telkens net te laat was met inschrijven (het gaat ook altijd zo hard met die dingen).
 
dromer1967 zei:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de lol er op een gegeven moment vanaf is en dat je er nu mee stopt.

Jammer voor mij dat ik de laatste 5 rondes telkens net te laat was met inschrijven (het gaat ook altijd zo hard met die dingen).

Bij de laatste ronde had je twee weken de tijd om in te schrijven want het ging helemaal niet zo hard...... :-O
 
Hier nog iemand die je dankbaar is dat je ze gemaakt heb, hij wordt nog regelmatig gebruikt en is inmiddels onmisbaar geworden ( mede door mijn luiheid ). Nogmaals bedankt.
 
Nosmo zei:
Bij de laatste ronde had je twee weken de tijd om in te schrijven want het ging helemaal niet zo hard...... :-O

Door (priv?)omstandigheden helaas niet zo vaak online de laatste tijd. De keer daarvoor had ik het zelfs tot de reservelijst gered  B-)

Maakt ook verder niet uit. Je hebt hier veel mensen heel blij gemaakt  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan