BasBQ
Beef en Steak

HeaterMeter wil niet meer naar config scherm

Thijs

Sprokkelaar
Berichten
33
Tijdens een sessie hier loop de HM voor een uurtje of 4 en geeft dan problemen.
Netwerkverbinding valt soms weg, maar ook reageert de HM niet meer op het scherm. De temperaturen in de browser (Chrome) worden wel geupdate evenals de grafiek.
De meter zelf geeft ook keurig de temperaturen weer, kom echter niet in het configuratie menu of het login scherm etc.

Oh verrek wacht terwijl ik dit berichtje tik, komt het login scherm voor de dag !!
Hmmm vreemd, blijf het even in de gaten houden.

Details HM:
Software        V14 (instructies elders op het forum)
SD Kaart        Sandisk 4 GB
HeaterMeter    V5 (ronde 9)
Rpi                RPi 3

Gebuik de HM helaas (nog?) niet zoveel,maar juist voor de lange sessies en dan is op afstand verbinding maken wel een must natuurlijk, daar is het beesthe onder adere voor.

Ik houd u op de hoogte van mijn bevindingen.


Update (half uurtje - uurtje later):
Zonder iets gedaan te hebben (sessie loopt nog);

HM Configuratie te benaderen, krijg alleen niks te zien behalve de melding met mogelijke storingen.
Verversen van het hoofdscherm in de browser gooit ineens alle benamingen van probes weg (rooster staat weer als PIT) en geen temperatuur te zien.

Wifi verbinding lijkt goed, kan snel tussen de schermen (config, login, hoofdscherm etc) wisselen zonder probleem.

Even later staan ineens de temperaturen en weer met de juiste benamingen, ook kan ik weer in het config scherm komen zonder problemen.

Iemand dezelfde ervaring of enig idee wat het probleem is, waar dit vandaan komt en wat er aan te doen is ?

Vriendelijke groet en alvast een hartverwarmend 2018,

Thijs
Bewerk bericht
 
Terug
Bovenaan Onderaan