BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken in aanbouw

 
 
 
 

Edvdmm

Kooltjesharker
Berichten
144
Nadat ik rond kerst een bastard compact gekregen heb heb ik het plan opgevat een buitenkeuken hiermee te maken.
Nou is mijn situatie wat lastig, ik woon niet in de slechtste, maar ook niet in de beste buurt, tevens woon ik in een appartement met een balkon, maar op de begane grond, dus iedereen kan erop kijken en relatief makkelijk iets eraf halen.
Het is toch best een prijzig apparaat, en ik durf deze toch niet helemaal los buiten te laten staan.
In mijn buitenkeuken wil ik deze "vast" zetten zodat het in ieder geval een stuk lastiger wordt deze eraf te halen.

Ik had nog een ikea utby staan met rvs blad, en deze gebruik ik toch niet meer dus kon mooi als basis dienen.
(Foto van internet gehaald)
429038046dae8fd13573ac6972072b7c.jpg


Vervolgens wilde ik mijn bastard inbouwen en een behuizing maken. Omdat ik bij mijn werk genoeg goed pallethout kan krijgen (anders is het toch afval) heb ik besloten hiervan mijn ombouw te maken. Na wat meten, zagen, schroeven en slijpen is het meeste af.
Ik wilde ook rekening houden met luchttoevoer en ik moet ook bij de onderkant kunnen komen zodat ik het as kan afvoeren
c32455d9bfa4fc4ec49f14c7c5d42c20.jpg

828cb0a1bb5d597913b72c0f403a866e.jpg

41b4a98d8ed2e4d58f8a0d87faa0a121.jpg

d4190413f86c29d3782f2a48a739cfda.jpg


Hij lijkt er laag in te zitten en dat klopt, tevens bij het afval van het werk zat een oude hoogteverstelling van een digitaal schoolbord, dit het ik ingebouwd zodat ik de bastard in de kast kan laten zakken als ik deze niet gebruik. Hieronder is de hoge (werk stand) te zien.
9367dd6669136cd8b4bbb82c78cb9221.jpg

ea05ec0dbd37f92b5533b7511705fbd6.jpg


Nu moet ik deze nog schuren, beitsen en wat plankjes in de hoge schappen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat ziet er heel netjes uit!!!! Gefeliciteerd!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Mooi bedacht en gemaakt :)
 
Cool! Gaaf dat hij omlaag kan :-D
 
Lekker bezig!
 
Leuke oplossing om m zo te laten zakken.
 
Goed bezig, ziet er gaaf uit!  Je gebruikt je tijd wel goed met Steven & Me en nu dit  ;)
 
Erg mooi zeg.
 
Klasse hoor.. vooral het omhoog/omlaag kunnen doen van je Q is een bijzondere optie.
Grz.
 
Dat is handig! Mooi bedacht.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
heel mooi gemaakt! Heb je nog een foto van het uiteindelijke resultaat? Ik ben heel benieuwd!
 
Ik zou die hoogte verstelling alleen nog even automatiseren zodat het een soort Transformers ding wordt... vanaf je telefoon te activeren... en dat je er automatisch een koud biertje naast krijgt... of is dat te ingewikkeld?

Mooi werk Buur, Ajetoo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan