BasBQ
Beef en Steak

Werkblad buitenkeuken

 

jojk

Sprokkelaar
Berichten
34
Voor mijn inmiddels kromgetrokken tafelblad op mijn bbq meubel wil ik graag een nieuwe versie neerleggen. Ik weet alleen niet goed hoe.

Heeft iemand tips voor hoe ik het best een tafelblad kan maken voor een bbq meubel/buitenkeuken? Ik zie hier sommige mensen van planken een blad maken, maar hoe hang je daar de bbq (weber 57) vervolgens netjes in? Zeker als je het gat uitzaagt mis je toch een enorm stuk aan stevigheid?

Iemand tips?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Storten met beton
Bewapening voorkomt verminderde stevigheid. En tussenliggers
 
ik heb een dure oplossing , maar wel zeer hygienisch  , maak een tafelblad en gebruik RVS als oppervlakte materiaal , weer bestendig , goed schoon te maken.
Heb als werktafel zo'n tafel in de tuin staan , ben er blij mee.

ga je een houtenblad maken  en er een gat in zagen zorg dat de uiteinde van de planken ondersteund worden door ondergeschroefde delen . geen probleem dan ,
 
Hosenhym zei:
Voor mijn inmiddels kromgetrokken tafelblad op mijn bbq meubel wil ik graag een nieuwe versie neerleggen. Ik weet alleen niet goed hoe.

Heeft iemand tips voor hoe ik het best een tafelblad kan maken voor een bbq meubel/buitenkeuken? Ik zie hier sommige mensen van planken een blad maken, maar hoe hang je daar de bbq (weber 57) vervolgens netjes in? Zeker als je het gat uitzaagt mis je toch een enorm stuk aan stevigheid?

Iemand tips?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Een plaat watervast multiplex nemen en die bekleden. Heb ik ook gedaan. Kijk maar bij mijn verslagje van mijn buitenkeuken


Gr. Mike
 
Mooi de boel verstevigen rond het gat, gelijk bij welk materiaal.
 
Deze zomer gaat een hardhouten vlonder bij ons worden hergebruikt. Dit wordt basis van mijn werkblad. Kan een leuke tip zijn en bij iedere bouwmarkt te halen.

Ik heb ook een 57cm Weber en die laat ik er naast staan (maar zal het blad half rond inzagen zodat deze er netjes in past). De bbq moet dan wel iets om hoog en dat kan bijv. met een setje 60x60 tegels oid.

Grz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan