BasBQ
Beef en Steak

Iers stoofpotje

 
 
 

Foxtrot86

Stoker
Berichten
377
Gebaseerd op de hier eerder geposte stew van Camiel.

Het was erg lekker... al ben ik geen fan van Guinness.



75049fa1edb9b4839503142e304705a1.jpg
dcc846cd4bb40edfd786e89012e4a090.jpg
35d9d02b9bb3977ea53e621a2eae4c15.jpg
ec79ab5a5054643609f3c110430a8568.jpg
3171e13a32dc91a1169a37fbdabd869a.jpg
92e0dc424d8680804c54f50171bdae6b.jpg
97fa350ed8e3fe9b32c242508f630ea1.jpg
9e629793b0bd16baa4a56d2c564cb642.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

 
ben ook geen fan van dat bier , maar in een stoof kan het denk ik heul lekker .....
ziet er iig erg lekker uut


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Lekker pruttel potje, lusten we. ;)
 
Zag er lekker uit, op het biertje na. Mijn god wat ben ik daar ziek van geweest. Om in de Ierse setting te blijven ik zou er wiskey bij genomen hebben.

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Lust ik wel
 
Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

 
RvdK zei:
Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

Ik weet niet of dat goed gaat komen i.c.m. de Guinness in het pruttel potje :-? ;)
 
Hans zei:
RvdK zei:
Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

Ik weet niet of dat goed gaat komen i.c.m. de Guinness in het pruttel potje :-? ;)
Ik zou zeggen, Het proberen waard

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Marcel zei:
Hans zei:
RvdK zei:
Ziet er lekker uit maar ik ben ook geen liefhebber van bier ik zou ook een lekkere whisky genomen hebben

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

Ik weet niet of dat goed gaat komen i.c.m. de Guinness in het pruttel potje :-? ;)
Ik zou zeggen, Het proberen waard

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

Gezien ervaringen in het verleden opgedaan vind ik dat niet zo'n goed plan.  :blush: ;)
Alhoewel ik geen echte Guinness liefhebber ben en er dus niet zo snel voor zal kiezen om het zo te drinken vind ik dat in een stoofpotje wel goed te verteren, al doe ik liever iets met wijn. :)
 
BensBQ zei:
Dat bier gaat geweldig in combinatie met een stoofpot, laatst ook gedaan en smaakte goed, had 1 blik over en geproefd maar die verdween in de gootsteen :D

Vind "ik" ook absoluut geen drank misbruik Ben. :D
 
Ziet er lekker uit, had ik zeker wat van gelust  ;)
Ik vind Guinness in tegenstelling tot velen wel lekker om te drinken  :D
 
Lekker stoofpotje heb je daar. Bier in stoofpotten of wildpepers vind ik heerlijk.
En een glas Guinness tuf ik ook niet in. Mag ik graag een glaasje of 2 of 3 of 4... van drinken :)
 
Mooi stoofpotje lekkerrr  :)
 
Guiness, dubbel bier, sherry, madeira, vermouth, vinden wij hier puur om te drinken niet zo..... tot erg jakkie.
Maar in sauzen en stoven zijn het je beste vriendjes :D

Dit ziet er heerlijk uit
 
Guinness, heerlijk spul!
Stoofpotje ziet er ook erg lekker uit.
 
Wat een heerlijke stoofpot :) hier ook geen fan van Guinness om zo te drinken maar een Ierse vriendin van mij die lust toch echt wel een paar van die bloemenvaasjes :-$
 
Terug
Bovenaan Onderaan