BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer BGE en MOINK balls!

 

cosmos

Tondelzoeker
Berichten
9
Vandaag voor het eerst mijn BGE Large in gebruik genomen ter voorbereiding van de kerst! Best even wennen als je een gasbbq gewend bent ;-).
Meteen maar MOINK balls gemaakt, Noskos style. Zeker voor herhaling vatbaar, bij mij plakten ze alleen wel behoorlijk aan mijn rooster vast. Iemand tips om dat te vermijden?

5452-EA9-C-AF67-4-F69-82-B8-AC8-FF600881-D.jpg
 
cosmos zei:
Vandaag voor het eerst mijn BGE Large in gebruik genomen ter voorbereiding van de kerst! Best even wennen als je een gasbbq gewend bent ;-).
Meteen maar MOINK balls gemaakt, Noskos style. Zeker voor herhaling vatbaar, bij mij plakten ze alleen wel behoorlijk aan mijn rooster vast. Iemand tips om dat te vermijden?

5452-EA9-C-AF67-4-F69-82-B8-AC8-FF600881-D.jpg
Van harte met je nieuwe aanwinst.
Persoonlijk denk ik dat het nieuwigheid van je rooster is hoor.
Gewoon nog een keer Mooinkbals maken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Lekker MOINKS heb je gemaakt. Graag meer foto's
Ik denk ook dat eea blijft plakken van wegen het nieuwe rooster. Misschien eens goed inbranden met crisco oid. Of gewoon het RVS rooster gebruiken.
 
Bram zei:
Lekker MOINKS heb je gemaakt. Graag meer foto's
Ik denk ook dat eea blijft plakken van wegen het nieuwe rooster. Misschien eens goed inbranden met crisco oid. Of gewoon het RVS rooster gebruiken.

Thanks!
RVS rooster heb ik (nog) niet :). Is dat handig?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bram zei:
Lekker MOINKS heb je gemaakt. Graag meer foto's
Ik denk ook dat eea blijft plakken van wegen het nieuwe rooster. Misschien eens goed inbranden met crisco oid. Of gewoon het RVS rooster gebruiken.
Dat had ik niet gezien, maar indirect werkt over het algemeen wel lekkerder met een rvs rooster, gietijzer gebruik ik persoonlijk alleen voor high&fast.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
cosmos zei:
RVS rooster heb ik (nog) niet :). Is dat handig?

Ik vind van wel. Ik gebruik het gietijzer rooster amper. Ik had mijn BGE L over genomen en had het gietijzer rooster er bij zitten. Alsook het RVS rooster. En nog wat meer spul. Wel heb ik het gietijzer zelf goed schoon gemaakt en opnieuw ingebrand. Vond ik wel zo lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan