BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2017 ?Zoetigheid?

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het nieuwe onderwerp voor de fotowedstrijd is "Zoetigheid", gekozen door de winnaar van de wedstrijd van september, SilverFox.

Dus een foto van een zoet gerecht; taart, patisserie of een heerlijk dessert van de BBQ, DO of skillet, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2017 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

De te winnen prijs wordt weer beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl

Succes!
 
Ik bijt het spits af deze keer met mijn suikerbrood!

Hierbij het draadje: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=18411.new#new

En de foto:

14v1bom.jpg


 
Lust ik zeker! ;)
 
Stop de wedstrijd maar heren en dames, we hebben een winnaar, geweldig dit.
 
KamadoNovice zei:
Stop de wedstrijd maar heren en dames, we hebben een winnaar, geweldig dit.

Ho ho niet te snel, je weet nooit wat er nog meer voor een lekkers komt!!!
 
Inderdaad! Ook al zou dit de beste zijn, ben ik nog steeds razend benieuwd wat er nog meer getoverd wordt! Zoetigheid is nog echt onbekend bbq terrein voor mij. Dus hopelijk komt er veel inspiratie voorbij :)
 
RuudH zei:
Inderdaad! Ook al zou dit de beste zijn, ben ik nog steeds razend benieuwd wat er nog meer getoverd wordt! Zoetigheid is nog echt onbekend bbq terrein voor mij. Dus hopelijk komt er veel inspiratie voorbij :)

Hoi Ruud.

Als je je kennis over zoetigheid wilt opschroeven kijk dan hier maar eens.
In de index onder  "recepten - Desserts" staan heel lekkere baksels en toetjes.
 
Hans zei:
RuudH zei:
Inderdaad! Ook al zou dit de beste zijn, ben ik nog steeds razend benieuwd wat er nog meer getoverd wordt! Zoetigheid is nog echt onbekend bbq terrein voor mij. Dus hopelijk komt er veel inspiratie voorbij :)

Hoi Ruud.

Als je je kennis over zoetigheid wilt opschroeven kijk dan hier maar eens.
In de index onder  "recepten - Desserts" staan heel lekkere baksels.
Goeie tip! Thnx hans. Ik ga me er toch eens in verdiepen. Want als ik zo'n suikerbrood zie wil ik dat ook kunnen maken (pavlova is niet zo mijn ding, hoewel ik het heus niet laat staan als het me aangeboden zou worden zoals hierboven ;))
 
Terug
Bovenaan Onderaan