BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd mei 2017 "met bot en al"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Met bot en al", gekozen door de winnaar van april Zappa


Dus een foto van je lekkerste ribs, t-bone, drumsticks, etc.... een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-05-2017 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje    bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

De te winnen prijs is ook deze maand een waardebon van Vuur en Rook, beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl

Succes!
 
Ik verwacht foto's van tomahawk steaks, het liefst caveman style!!!!
 
Wat is het stil hier. Of brandt alles los komend hemelvaartweekend?
 
First try

dddeb23b11d99155a421ee4a7e647c54.jpg


Hopelijk is onderstaand het draadje.
BuKu78 zei:
Afgelopen zaterdag had ik een vriend over die ging helpen om het dak van mijn schuurtje te vervangen. Om dan ?s avonds plat wat hamburgers op de plaat te gooien vond ik niet leuk.

Dus 3 sparibs en 4 oerhammetjes besteld bij de plaatselijke slager. En Smockey Goodness als inspiratiebron aan de slag.

Lang verhaal kort. Veel te weinig tijd om bij de BBQ te zijn dus heel veel dingen niet volgens het boekje. 1e twee uur te hoge temperatuur en te weinig gespraid. Maar wat hebben we heerlijk gegeten.

Leerpunten:

-          Blijf gewoon lekker bij je BBQ in de buurt en zorg dat je je spullen voor het dak al in huis hebt.

-          Vraag je vrouw om aluminiumfolie mee te nemen en ze neemt per ongeluk vershoudfolie mee?. Alleen de spareribs kunnen inpakken.

-          Leer beter hoelang je met een minionmethode uit de voeten kan

-          Plan de volgende keer alvast in.

Kortom heeeerlijk gegeten en wat een feest kunnen spareribs zijn. De Oerhammetjes vond ik iets te droog maar dat lag vooral aan het feit dat ze niet ingepakt zijn geweest en de kerntemperatuur heb ik niet echt gehaald.

Tot de volgende keer. En nu de plaatjes because?.
5469d52a939abf0051f515ada7bc8030.jpg
7961c42e6a9433825d3ee30600b92c08.jpg
9ffe62081397e4f0ecab4eeeb37efac9.jpg
97ac18448b2b0f5905a42e8bbccc1156.jpg




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zo te zien niet maar weet niet hoe wel. En ach ik verwacht ook die cave men thomahawks :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben dol op jouw zelf-evaluerende vermogen!
 
Lach me rot hier.
(Serieus, niet sarcastis bedoelt.)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=17302.0

Bij deze mijn inzending. Het resultaat van een kip op ananas nadat de kinderen hun buikjes vol hadden.......
c3a37b9c9b7c7f62c054b34141ca6588.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Sjeumig man, daar krijg ikzelf bijna een bot van.
 
Om heel eerlijk te zijn kwamen er bij mij ook al wel wat associaties in die vorm op...  :D
 
Nou hier komt ie dan mijn eerste deelname.


429eae7c25dcb6a02e4ae195b929c794.jpg


En de link naar het draadje:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=17361.0


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan