BasBQ
Beef en Steak

Zaterdag BBQ dag!

 
 
 

SAN-RHN

Stoker
Berichten
273
Vanmiddag komen een aantal vrienden het begin van de vakantie inluiden. Uiteraard met een smakelijk hapje erbij. De vorige keer waren mijn porkbelly burnt ends goed gelukt, dus ik ga op veilig... Lekker weer burnt ends maken. Straks ook nog de DanBras sat? op stokjes rijgen, die heb ik nog niet eerder gemaakt, maar dat moet ook goed komen!

Prettige en smakelijke zaterdag allemaal!
ecb00858ecb2ec9c15d406bd57c5e4f4.jpg
ebdde54ca472bf99d94ac76a35b4b00c.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Sat? op stokjes, en dan nu geduld!
a0027fcc307773be6dd98a576515a8af.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Gaat helemaal goed komen daar zie ik, een mooie start van een zonnige vakantie. ;)
 
altijd lekker burnt ends. De overschot wil ik gerust komen ophalen hoor  :D
 
Lekker man.
Goed begin van de vakantie zo
 
Lekkerrrr  :)
 
Zijn ze al klaar? Krijg honger van die mooie plaatjes!
 
b.asv zei:
Zijn ze al klaar? Krijg honger van die mooie plaatjes!
Klaar en op... Heb gisteren niet veel foto's van het eindresultaat gemaakt, gelukkig nog wel een enkele. 2,8 kg buikspek was in 10 minuten op! 1kg sat? ook in een mum van tijd weg. Het heeft weer gesmaakt (net als de bier, gin, limoncello, rum en wijn...)
e7625fd442d067922a512aa4192b6491.jpg
b90bc8d07411438e494feb9ef5fccab3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Dag geloof ik meteen als ik die plaatjes zo zie!
 
Prima start van de vakantie met dit soort snacks. Sateh ook altijd goed. Saus niet echt nodig maar kan natuurlijk ook altijd. Drank zat wel goed als ik dat lees en optel :D
 
Mooie stukjes vlees, had hier wel gesmaakt  :D
 
Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen
Goed teken dat het zo op was. Heb je gelijk eer van je werk. En een goede bodem voor een dosis drank
 
Lekkere hapjes zien er goed uit, mooi spekkie :) ach en de drank het was zaterdag ook best wel dorstig weer ;)
 
Oh daar heb ik nu ongelooflijk veel zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan