BasBQ
Beef en Steak

Fysieke winkels

 
 

Frenkie

Tondelzoeker
Berichten
11
Ik weet niet goed in welk (sub)topic ik dit eigenlijk zou moeten plaatsen, dus dan maar hier. Hopelijk staat het op de juiste plek, anders moet een moderator maar even schuiven.
Ik ben een paar maanden geleden verhuisd naar Limburg, ik weet het, niet ieders eerste keus :)
Voordeel is wel dat ik nu voldoende ruimte voor onze mooie hobby heb en geen buren die klagen over eventuele rookoverlast.

Nu woonde ik voorheen in Uden, waar een zaak als BasBQ zit, waar je allerlei zaken als rubs, sauzen, rookhout, etc gewoon zo kan kopen. Ik vind het altijd wel prettig om zoiets in de buurt te hebben zodat je altijd nog snel even iets kunt halen en niet afhankelijk bent van een postbedrijf. Weet iemand of er midden-Limburg (lees zo tussen Weert & Roermond of die regio) er ergens een fatsoenlijke zaak zit waar ik mijn spulletjes kan halen? Anders moet ik wat beter gebruik maken van de bezoekjes aan de schoonfamilie.

Alvast bedankt.
 
Hoe kom je erbij om uit het mooie Uden te gaan?  :-O
Geintje natuurlijk..
Ik kan je verder niet helpen in die regio, er zal vast wel iets zitten, maar of dat vergelijkbaar is met BasBQ weet ik niet.
 
Deze vraag kan mooi in de Rookkamer. Heb helaas geen winkel in de buurt voor je.
 
Volgens mij is de dichtstbijzijnde BBQ shop Brabant in Son, dat in ongeveer 50 km. rijden.
 
Leurs in Roermond? Is een tuincentrum die ook workshops verzorgt. Of het wat is weet ik niet.
 
Bedankt voor alle reacties. Son is een optie (ouders wonen in Eindhoven in de hoek tegen Son). Leurs in Roermond ken ik verder nog niet, maar als ik weer eens in de buurt kom zal ik wel eens binnen lopen en kijken wat ze hebben.
 
Leurs zit in Venlo en heeft een grote BBQ afdeling , voornamelijk gericht op Weber. Maar qua rubs en sauzen best een redelijk assortiment.

Wees niet bang, genoeg keuze daar om veel geld uit te geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan