BasBQ
Beef en Steak

luchtschuif Auplex Kamado

Gerrit1975

Tondelzoeker
Berichten
21
Beste mensen,

Mijn onderste luchtschuif sluit niet mooi meer aan. Er blijft een opening als je hem dichter doet of helemaal dicht doet.
Ik heb wel een foto maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen.

Heeft er iemand tips hoe ik dit kan verhelpen?

Bedankt voor zover.

Groeten Gerrit
 
Als je tapatalk op je telefoon zet kun je makkelijk foto?s op het forum plaatsen.

Waarschijnlijk is het een kwestie van de schuif strakker in de geleider zetten.
Loshalen en aankloppen met een hamer.

Als er nog garantie opzit zou ik naar mijn dealer stappen.
 
Je zou de geleider aan het eind voorzichtig iets naar binnen kunnen tikken met een kunststof hamer of met een blokje hout er tussen.
(Noskos was me net voor)
 
Dank je wel voor jullie reacties. Heb nu Tapatalk op de telefoon gezet, daarom nu de foto?s
988fc5154e19503eeedd3303cc9bb423.jpg
ae9b95b068e6d59d694f594005091800.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik lees even mee. Heb hetzelfde, maar dit leidt niet tot problemen. Gaat misschien wat later uit.

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

 
Ik vind dat ik de temperatuur niet goed meer kan regelen en inderdaad wat jij zegt Jowi, het duurt ook langer voordat hij uit is
 
d16dbbfce1c4a9f025341e838e3f4e95.jpg
 
Technisch is het een kwestie van de sleuven waar die plaatjes in lopen smaller maken. Dus met een hamer voorzichtig omzetten.
Dat kun je op de barbecue doen met het risico dat je je keramiek kapot tikt. Of je haalt het systeem er vanaf en doet het op een werkbank oid.

 
Ik heb er geen last van, temperatuurschommelingen zijn zeer minimaal, zo erg zelfs dat ik mijn heatermeater niet nodig heb.
Mijn workaround is om een stukje karton er tussen te doen als ie uit moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan