BasBQ
Beef en Steak

BBQ tapas - Kurt Dekoninck

 

Drossie

Kooltjesharker
Berichten
196
1001004008282552.jpg

Titel: BBQ tapas
Auteur: Kurt Dekoninck
ISBN: 9058563448
Taal: NL
Aantal blz:127
Waar te koop: Bol.com
Prijs in ?: 19,95
Bespreking:

Leuk boekje vol kleine hapjes om te maken op de barbecue. Bij zo goed als elk recept staan foto's van zowel de bereiding als het eindresultaat.
Het boekje omvat 7 hoofdstukken waarvan het hoofdstuk vlees het grootst is. Tussen de verschillende hoofdstukken door vind je allerlei tips&tricks voor de perfecte barbecue.
De recepten zijn niet zo moeilijk te bereiden, maar het resultaat is wel telkens een 'chique' hapje. Zo vind je oa recepten voor oesters, sint-jakobsvruchten, gamba's, zeeduivel, eendenborst, kalfshaas en zelfs een vereenvoudigde versie van de wereldberoemde MOINKS.
Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat je voor heel wat recepten kleine bordjes, glaasjes, lepels,... nodig hebt.
 
Heb een aantal van de tapas mogen proeven, gemaakt door de meester zelf, heel lekker!
 
Ziet er interessant uit. Veel boeken richten zich toch op de "grotere" gerechten. Voor feesten en partijen zal dit een aangename uitbreiding zijn op mijn boekenkast.
 
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen.
Het ziet er veelbelovend uit.
 
Cool! ziet er interessant uit! Die gaat op het wens lijstje :)
heeft iemand hier al succesvol wat gerechten uit gemaakt?

Zie online ook een gezellige pagina over bbqtapas (http://www.bbqtapas.com) weet niet zeker of dit iets met het boek te maken heeft.
 
Een heel goed boek, snelle makkelijke gerechtjes voor als je volk ontvangt. Ze vragen niet veel werk en niet veel baktijd...
Maar ze zijn heel origineel!
Zeker een aanrader!
 
kan iemand mij helpen dit boek aan te schaffen?
Het boek is, waar ik heb gekeken, uitverkocht!
Uitgever, bol.com, amazon, marktplaats.... helemaal nergens niks meer...

graag uwen hulp!
 
Even een mailtje naar Kurt?
 
Gewoon bestellen bij standaard boekhandel, ?2,45 in Belgi? en 4,50 naar Nederland om het op te sturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan