BasBQ
Beef en Steak

Rankings 2017

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Vandaag is de laatste Europese wedstrijd gehouden in Hongarije, dus zijn de eindstanden van de diverse rankings bekend:

Het Nederlands Kampioenschap BBQ

Resultaat van de beste 3 Nederlandse wedstrijden op basis van ranglijst, alleen voor Nederlandse teams

KCBS International Team Of The Year

Beste resultaat van 5 wedstrijden, teams moeten zich aanmelden bij KCBS om opgenomen te worden in de ranking

European BBQ Challenge Cup

Resultaat van de beste 3 Europese wedstrijden op basis van behaalde punten
 
Zag ik nu dat jij 10e overall bent geworden en Chef's choice #1. Lijkt erop dat je wel weet waar je over praat hier op het forum  :D
Beetje tevreden met de uitkomsten?
 
KamadoNovice zei:
Zag ik nu dat jij 10e overall bent geworden en Chef's choice #1. Lijkt erop dat je wel weet waar je over praat hier op het forum  :D
Beetje tevreden met de uitkomsten?
Voor een eerste (volledige) seizoen mogen we tevreden zijn  ;)
In 2018 gaan we weer gewoon ons best doen...
 
Je omschrijving bij de EBCC klopt niet Ceriel.
Resultaat van de beste 3 EU wedstrijden in de categorie?n. De Overall winnaar wordt bepaald door die punten op te tellen.
Dat is precies het probleem wat ik heb met de EBCC, door veel wedstrijden te doen kom je hoger overall uit omdat er altijd wel iets is dat beter gaat. Eerlijker is het om de drie hoogste overall scores behaald op een wedstrijd te nemen.
 
noskos zei:
Je omschrijving bij de EBCC klopt niet Ceriel.
Resultaat van de beste 3 EU wedstrijden in de categorie?n. De Overall winnaar wordt bepaald door die punten op te tellen.
Dat is precies het probleem wat ik heb met de EBCC, door veel wedstrijden te doen kom je hoger overall uit omdat er altijd wel iets is dat beter gaat. Eerlijker is het om de drie hoogste overall scores behaald op een wedstrijd te nemen.
Ok. Als je het zo bekijkt is alleen het NK-BBQ een eerlijke ranking  ;)

1 - alle (Nederlandse) teams doen automatisch mee in tegenstelling tot de ITOY waarvoor je je team moet aanmelden
2 - ranking bepaald door resultaat op de uitslag per wedstrijd

 
Voor TOY en ETOY moet je lid zijn van de KCBS. Dat snap ik op zich ook wel. Maar de team captain moet meekoken anders tellen je punten niet. Dus als de captain een keer onverhoopt niet kan dan zijn de punten die anders teamleden halen niet voor de ranking en dat terwijl je wel het nummer van de captain moet opgeven om goed op de lijsten te komen.
Bij NK telt het per team. De punten zijn gekoppeld aan het team, splits een team op of wisselt iemand dan blijven de punten op naam staan van het team dat het haalde, bij de KCBS gaan ze met de captain mee.

Het zijn keuzes die je maakt.
 
richard0501 zei:
Persoonlijk vond ik de rankings van vorig jaar leuker...
Mmmm.... ik vind de NK BBQ ranking van 2017 best leuk ;-)
 
Ceriel zei:
PeeVee zei:
richard0501 zei:
Persoonlijk vond ik de rankings van vorig jaar leuker...
Mmmm.... ik vind de NK BBQ ranking van 2017 best leuk ;-)
Resultaten uit het verleden...  ;)
Klopt Ceriel, 2018 nieuwe ronde nieuw kansen

Verstuurd vanaf mijn S30mini met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan