BasBQ
Beef en Steak

W.E.S.T 2019 - Rein in Taufers (I)

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Afgelopen weekend weer naar Itali? afgereisd voor een BBQ-wedstrijdje  :) Dit jaar op zaterdag SCA steak en hotdogs gejureerd en zondag aan de turn-in gestaan bij de KCBS-wedstrijd.
Daarnaast een heel erg mooi weekend gehad samen met de teams en de andere juryleden.
Dit jaar was er vooral veel sneeuw. Temperatuur overdag -5 (geen wind) en 's nachts -20  B-)

Uitzicht vanaf het balkon van onze kamer
4wDREmL.jpg


De Nederlandse teams die meededen (Bughouse, Masters of Fire, Pure BBQ en de rokende Regahs) stonden bij elkaar
uefQ96a.jpg


Er was sneeuw...
FkRaDor.jpg


En ijs
nZpZKPh.jpg


De SCA judgemeeting in de open schuur waar ook gejureerd werd
h9AL6Zm.jpg


FAPtlKd.jpg


eLwZ4p3.jpg


3TYdwe7.jpg


q3yqxg1.jpg


Teams en jury gezellig samen op zaterdag
08uqbaX.jpg


Als de zon weg is, word het donker en koud
HpB8Zkr.jpg


Zondagmorgen, temperatuur -14:
FU9IuK6.jpg


FaZ09bN.jpg


pUc46qV.jpg


lUFzU1D.jpg


Bier drinken was niet altijd even eenvoudig...
TYLEgHo.jpg


Nederlands succes was er dit jaar Bughouse Smokers met een 2e plaats SCA Hotdog, en Masters of Fire met een 180-score (1e plaats) met kip!
2m4GRuW.jpg


bRwXu9w.jpg


Volgend jaar zeker weer!
 
En ik vond het in Nederland al koud
(Al heeft ook hier de bbq gewoon aan gestaan)

Mooi plaatjes weer, bedankt voor het delen!
 
Namens alle thuisblijvers enorm bedankt voor deze heerlijke foto-impressie, ik geniet daar elk jaar enorm van!
Ik geloof niet dat ik ooit de moed zal kunnen opbrengen om zelf helemaal naar Tirol af te reizen voor een BBQ Wedstrijd, maar ik vind het des te leuker om lekker vanuit mijn mooie warme stoel bij de kachel naar deze plaatjes te kijken.
Hartstikke bedankt Ceriel en Hilke!
 
Mooie beelden Ceriel. Inmiddels al weer ontdooit?
 
Mooie verslag, en hele mooie fotos. Mooi dat genoten hebt, en wij zo een beetje kunnen mee genieten.  :)
 
Prachtige plaatjes van een mooie wedstrijd. ;)
 
Wat een mooie setting. En zuid Tirol is een geweldig leuke plek om door te brengen. Bedankt voor het verslag en de foto?s.
En natuurlijk alle Nederlandse deelnemers gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten.
 
Heerlijke impressie. Wel hardcore dit met die temperatuur. Was ff paar dagen in Saalbach op de latten en daar hadden ze boven op een berg een BBQ wedstrijd, vooral steaks. Ook leuk, iedereen mocht proeven. Maar jouw omgeving was iets meer professioneler. Ging je alleen om te jureren?
 
Dat lijkt me echt prachtig om eens mee te maken.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan