BasBQ
Beef en Steak

KCBS CBJ and CTC Class 17 juni 2018 De Rijp (NH)

 
 

wtavaneijsden

Kooltjesharker
Berichten
218
Wil jij ook een gecertificeerd KCBS BBQ jurylid of Table captain worden?
Schrijf je dan in voor de cursus om een gecertificeerd jurylid (CBJ) of Table Captain (CTC) te worden.
Op zondag 17 juni 2018 organiseren wij een jurycursus en aansluitend een Table Captain cursus. De cursus wordt gegeven door Marianne en Mayco van Galen.
Tijdens de jury cursus leer je alles over het jureren van de 4 KCBS standaard vlees categorie?n, volgens de KCBS normen. Waar moet je op letten? Hoe moet je het vlees beoordelen? Na de theorie ga je de 4 categorie?n in praktijk beoordelen. Aan het einde van de cursus ben je een KCBS certified BBQ-judge (CBJ).
Als gecertificeerd Table Captain ben je de spil aan de jurytafel. Je haalt de te beoordelen boxen op bij de Turn-in. Laat de boxen aan de juryleden zien en deelt het daarna uit voor beoordeling. Na de beoordeling lever je de Scorekaarten in bij de Rep. Aan het einde van de cursus ben je Certified Table Captain (CTC). Om aan deze cursus deel te nemen moet je een KCBS lid zijn. Denk er aan om je lidmaatschapskaart mee te nemen naar de cursus.
Kosten jurycursus: ? 85,00 voor leden en ? 110,00 voor niet leden (Voor niet leden zijn de kosten inclusief 1 jaar lidmaatschap van de KCBS.
Indien lid, geef nummer op bij inschrijving en breng lidmaatschaps kaart mee.
Kosten Table Captain cursus: ? 50,00 (je moet KCBS lid zijn) breng lidmaatschaps kaart mee.
Voor koffie, thee en broodjes wordt gezorgd. Voor frisdranken wordt een kleine vergoeding gevraagd.
Organisatie:      Willem en Maureen van Eijsden (CBJ&CTC)
                        Van Eijsden BBQ & Catering
Locatie:            De Volger 25 De Rijp (Nederland)
Datum:              17 juni 2018 10.00 uur
Email:              email=kcbs@vaneijsdenbbq.nl
Tel:                  +31-(0)6-52569642
Instucteurs:      Marianne en Mayco van Galen
 
Heb me opgegeven voor de Table Captain Class. Zin an!
 
Lowietje72 zei:
Heb me opgegeven voor de Table Captain Class. Zin an!


Gezellig. Leuk dat je er bij bent! Tot Juni!

 
https://www.kcbs.us/international/class/8045/



Officieel, op de KCBS Site.

[/color][/size]Een uitgebreide CBJ & CTC Class met hapje, drankje en veel interactie.
[/color][/size]Je gaat naar huis met het verlangen om je in te schrijven voor je eerste wedstrijd, en dat kan want je ben er dan klaar voor!
Inschrijven en info via Email kcbs@vaneijsdenbbq.nl
 
Lijkt me echt zo vet om te doen dit, alleen jammer dat ik een Bourgondi?r ben zonder teamleden.  :(
 
Als jury heb je geen teamleden nodig?
 
dennis zei:
Als jury heb je geen teamleden nodig?

Klopt, maar het idee is wel om ook eens mee te gaan doen als team en dan is het wel handig.  ;)
 
Zit wat in, al is het maar vanwege de kosten.....IQ bbq is ook (vaak) alleen toch? En niet onverdienstelijk zeg maar.....dus het k?n wel!
 
Hari-Bo zei:
dennis zei:
Als jury heb je geen teamleden nodig?

Klopt, maar het idee is wel om ook eens mee te gaan doen als team en dan is het wel handig.  ;)


Geen team nodig hoor. voor CBJ en CTC kan je je gewoon inschrijven !


groetjes willem
 
Hari-Bo zei:
Lijkt me echt zo vet om te doen dit, alleen jammer dat ik een Bourgondi?r ben zonder teamleden.  :(

schrijf je in voor Triple-T, heb je ineens een team
 
Terug
Bovenaan Onderaan