BasBQ
Beef en Steak

Braai bij BVA

 
 
 

Cigar Joe

Vuurmaker
Berichten
60
Hi,

Nog 8 uur te gaan, nu ca 270 euries.

1295-1.jpg

1310.jpg

1310-2.jpg


Ze hebben er een aantal zo te zien. Geen idee of het wat is.
Na mijn Kamado aanschaf komt me dit een beetje te snel maar ik zal over 7,5uur nog eens kijken.

https://www.bva-auctions.com/nl/search?searchQuery=bbq&ps=24&f=&page=2

Cheers,

Jeroen
 
Jeroen, hartelijk dank! Mijn vriend heeft hem voor een schijntje op de kop getikt.

Ben wel bang dat onze vriendschap een deuk op loopt. Maar ik ben niet jaloers. Ik ben niet jaloers. Ik ben niet jaloers


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Hee man bedankt voor de tip. Ik ben die vriend van de post hier boven


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Haha mooi mannen! Maar ik heb echt geen idee van merk of kwaliteit.. had nog wel even gegoogled maar kon niets vinden behalve dat een braai in deze maat al gauw ?1500>>> kost. We konden enkel op de foto?s afgaan en volgens mij weegt dat ding n ton dus dat moet goed zitten.

Ik zeg we want volgens mij heb ik er ook eentje gekocht... lol. M?n vrouw weet het ook al.

We komen er snel achter wat het werkelijk is, can?t wait!

 
Cigar Joe zei:
Haha mooi mannen! Maar ik heb echt geen idee van merk of kwaliteit.. had nog wel even gegoogled maar kon niets vinden behalve dat een braai in deze maat al gauw ?1500>>> kost. We konden enkel op de foto?s afgaan en volgens mij weegt dat ding n ton dus dat moet goed zitten.

Ik zeg we want volgens mij heb ik er ook eentje gekocht... lol. M?n vrouw weet het ook al.

We komen er snel achter wat het werkelijk is, can?t wait!
Nou jij ook gefeliciteerd dan. En sterkte met je vrouw. De mijne is niet helemaal happy maar dat komt wel weer goed voor ik een meisje ben hoop ik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wow. Helaas net ren uuni 3 gekocht maar anders...
ben benieuwd naar jullie eindconclusies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
hou ons op de hoogte. ben erg benieuwd.  lijkt mij ook wel mooi om zoiets te hebben..
 
Zijn er mensen die al een braai hebben en ons misschien tips kunnen geven kwa onderhoud van de braai?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb er ook eentje bemachtigd. Zo op de foto's afgaande mist deze wel een warmhoud- en/of asopvanglade, zoals bij een Comfort Trade braai of Braaimaster, maar voor dit geld hoor je mij niet klagen.

De ophaaldag is pas de 7e en binnen 10 dagen na die ophaaldag wordt ie geleverd door transporteur Leko.
 
KamadoJor zei:
Ik heb er ook eentje bemachtigd. Zo op de foto's afgaande mist deze wel een warmhoud- en/of asopvanglade, zoals bij een Comfort Trade braai of Braaimaster, maar voor dit geld hoor je mij niet klagen.

De ophaaldag is pas de 7e en binnen 10 dagen na die ophaaldag wordt ie geleverd door transporteur Leko.

Ja zoiets had ik ook gezien. Volgens mij is de asbak waar de kooltjes op liggen wel te verwijderen. Ik laat hem bezorgen door een pick this up koerier. Als het goed is donderdag geleverd of zaterdag als er te veel files staan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
de9a9e19631394911cc64b1449afc827.jpg
60fc88baa7cc859cea6d59e923126d91.jpg
ea32f99237d60c3b3ebf2d314e9f22c5.jpg
zo mijne is binnen. Heb nog geen merk of handleiding gezien. Hij is bokke zwaar. Niet dubbelwandig en de schoorsteen is ook te regelen. Morgen in elkaar zetten en testen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Best pakket,

Kwam het op een reguliere pallet of was het zoals op de fotos van BVA in een staande kist?

Moet toch wel te doen zijn zonder handleiding lijkt me, van de grond af opbouwen. Veel succes vast, lees graag mee.

 
Cigar Joe zei:
Best pakket,

Kwam het op een reguliere pallet of was het zoals op de fotos van BVA in een staande kist?

Moet toch wel te doen zijn zonder handleiding lijkt me, van de grond af opbouwen. Veel succes vast, lees graag mee.
Hij kwam zoals je hem zag bij de bva. Een pallet met de braai. Daarom heen piepschuim en karton. Daar om heen een houten frame. Heb nu al de stand staan. Het is goed te doen met de foto?s er bij.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
"Bokke zwaar", dat is nou net het ene dier dat er aan de bovenkant niet tussen staat :D Succes met het in elkaar zetten!

Ik kreeg net een mailtje dat ie door Leko is opgehaald, maar nog geen leveringsdatum. Nouja, ik heb ook geen haast. In de tussentijd kijk graag naar jouw ervaringen :)
 
a1fa27d72e336f9c786b51fbccbc8f3a.jpg
55ab41fc520a785b63a4cf078a3d9b34.jpg
2ac525fbc214c830a2010256a0d1a70c.jpg


Hij staat in elkaar. Moet hem nog even fijn tweaken want het was best wel lastig. Niet alle gaten zaten goed uitgelijnd. De grote klep is 5 mm dik en dus pittig zwaar en was ook lastig er op te maken. Maar met een tafel er onder en wat stukjes hout op de juiste hoogte gekregen.

Vanmiddag even proef stoken met wat hout. Kijken hoe hij trekt met verschillende standen etc etc. Dan vanavond even wat sate en burgers klaar maken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben zo blij dat ik je straks mag helpen met het ontmaagden van je braai!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan