BasBQ
Beef en Steak

even voorstellen

 

smokey Harm

Vuurmaker
Berichten
96
Hallo allemaal,
Ik ben Harm en kom mij even voorstellen.
Na jaren een gasbbq te hebben gehad ben ik anderhalf jaar geleden overgestapt naar een weber 47cm. Achteraf heb ik wel spijt dat ik toen geen maat groter heb gekozen, ik wist toen nog niet dat ik er zoveel plezier in zou krijgen. Na veel proberen "lees proeven"  :) wilde ik meer low & slow, roken etc. proberen. Ik lees al een tijdje mee aan de zijlijn. Maar nu kwam de aanbieding van de AH en grill guru voorbij en die kon ik niet voorbij laten gaan. Hiermee ga ik nu aan de slag en hoop dat ik BBQgenootschap waardige gerechten maak om ze hier te delen.

de BBQ groeten,

 
Welkom hier Harm!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Harm, welkom op het Genootschap. En veel plezier met je kamado.
 
Hoi Harm,
welkom bij het Genootschap
Op een Weber kun je ook  BBQ genootschap waardige gerechten maken om ze hier te delen.
Een Kamado is overigens geen tovermachine, kun je niet koken, dan wordt het op een Kamado ook niks.
 
Ewald zei:
Hoi Harm,
welkom bij het Genootschap
Op een Weber kun je ook  BBQ genootschap waardige gerechten maken om ze hier te delen.
Een Kamado is overigens geen tovermachine, kun je niet koken, dan wordt het op een Kamado ook niks.

Daar heb je zeker gelijk in Ewald. in beide opmerkingen. Ik ben geen kok van beroep, maar iets lekkers op tafel zetten dat lukt wel. Als ik dat dan kan doen buiten op de bbq wordt ik daar alleen maar vrolijker van.
 
Welkom bij het genootschap Harm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan