BasBQ
Beef en Steak

Hi allemaal

PascalV

Tondelzoeker
Berichten
5
Hi allemaal,

Even voorstellen;

Ik ben Pascal 44jr en al jaren in het bezit van een Weber original 57cm.
Eigenlijk ben ik pas sinds een paar weken me aan het verdiepen in de mogelijkheden die de BBQ biedt. Voorheen gooide ik wat kipsate en hamburgers erop en na een kwartiertje was iedereen volgevreten.
Ook erg gezellig maar het kan beter heb ik nu gemerkt.

Van de week voor het eerst een kerntemperatuurmeter gekocht en direct twee tomahawks klaargemaakt en man o man wat was dat lekker (de ene iets beter dan de andere maar een kniesoor die daar op let :p ) Als toetje gekarameliseerde perziken met ijs.. wat een feestje.

Kortom, ik ben om  :D

Ik ben me nu vooral aan het inlezen in de verschillende mogelijkheden; low- slow, Ribs, 3,2.1 etc. en wellicht dat ik nog eens een cursus ergens ga volgen -iemand wellicht tips? (omgeving groot Amsterdam).
Ook ben ik een buitenkeuken aan het bouwen om het direct maar groots aan te pakken, gelukkig is de vrouw des huizes ook enthousiast geworden dus dat wordt een mooie zomer.

Verder ben ik zomers op het water te vinden in mijn bootje of op de golfbaan.
S'winters ben ik een meer dan fanatieke ski?r.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust dat zal ik namelijk ook doen  ;)

 
Welkom hier Pascal!
 
Hoi Pascal,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Je schets het beeld van een levensgenieter dat belooft mooie gerechten en plaatjes om te delen.
 
Hoi Pascal,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier Pascal, en indd vragen staat vrij.
 
Pascal, welkom bij de club.

Harlembbq heeft goede workshops van noskos die loopt hier ook wel eens rond.
 
Frits zei:
Harlembbq heeft goede workshops van noskos die loopt hier ook wel eens rond.

Daar ben ik wel eens langs gereden inderdaad, is niet zo heel ver  rijden bij mij vandaan.
Ik zag dat die cursussen worden gegeven op Kamado's. Zijn die ook nuttig voor gewone kogel bezitters of kan ik dan beter even verder zoeken?
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Ik geef de workshops bij Harlem op de kamado?s die er staat. Maar je kunt de recepten en technieken op elke barbecue gebruiken hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan