BasBQ
Beef en Steak

Moet nog beginnen

Chaplok

Tondelzoeker
Berichten
24
Hoi,

Ik ben (hopelijk) binnenkort de eigenaar van een kamado en ben bezig mezelf flink in te lezen en ideeen aan het op doen.
Al jaren ervaring met bbq-en op Webertjes en een gas bbq (oke das niet echt bbq-en), maar nu we de tuin gaan verbouwen wordt het tijd voor het echte werk
Dus hoop ik op dit forum in eerste instantie inspiratie op te doen en later wat tips and tricks te scoren om vervolgens zelf andere te kunnen helpen.

gr Chaplok
 
welkom welkom, en zeker als je vragen hebt zijn we er allemaal om je te helpen ....
leuk dat je een kamado koopt , maar met een weber(keteltje, neem ik aan) kun je opzich ook best veel hoor.....

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

 
Welkom Chaplok bij het genootschap.
Zijn op ons forum heel veel mensen die het bbq-en met een Webertje ook als het echte werk ervaren  hoor.
 
Welkom op dit forum Chaplock


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Chaplok,
welkom bij het Genootschap
 
Hoi Chaplock,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Veel succes met het vinden van een voor jou geschikte Kamado.

Onderschat niet en ervaar eerst alle mogelijkheden en voordelen van een "Webertje" of gas-BBQ .

Probeer gerust eerst nog wat gemaakte gerechten die er op dit forum zijn te vinden voor je een Kamado koopt voor het "echte werk".

Uit ervaring kan ik zeggen dat qua vuurbeheersing er naast heel veel oefenen en inzicht een gemis moet zijn ten opzichte van wat nu je hebt en kan.
Voor mij was dat stabiliteit, houtskool diversiteit en 24/7-365 kunnen BBQ-en.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Dank iedereen

En ja op de weber al veel lekkere stukken vlees weten te bereiden, nu op naar het echte BBQ-en

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Chaplok zei:
Dank iedereen

En ja op de weber al veel lekkere stukken vlees weten te bereiden, nu op naar het echte BBQ-en

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


Ook op een Weber ben je ECHT aan 't BBQ-en :(
 
Misschien nog wel meer bbq op een weber; vergt veel meer werk vwb temperatuurbeheersing.
 
Hans zei:
Chaplok zei:
Dank iedereen

En ja op de weber al veel lekkere stukken vlees weten te bereiden, nu op naar het echte BBQ-en

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


Ook op een Weber ben je ECHT aan 't BBQ-en :(
Oke touch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan