BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd "Carnaval"

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Carnaval" het mooist, origineelst of best in beeld gebracht?


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.071
Bram:
300b1f1cff5812dc365fe95e8526b0aa.jpg



BensBQ:
kCGNWvxyS5DJ-ETSCDl5vbpAKIn5EPor3345R1A-1wxlgtrJE6Td9tS1K8pnoa4zs4RcEDs2eu2gSCN6bWz8OJLWaLRCAsRP9pH0DSojSK6BanI4aumR5NTd-gf1DCKKyDqIs1rTlw=w1168-h657-no



Hans:
P1010760.jpg



Sander72:
KqoVzjc.jpg



Frits:
de37eafab677027c27d583a441cf5865.jpg



Marcus:
ef72379a-8e33-439f-8d2b-e1a672d0505d.jpg

 
Heel veel bodem vullend lekkers dus weer een lastige keus dit maal maar gestemd. ;)
 
Super mooie inzendingen, gestemd..
 
leuke inzendingen weer deze maand na mijn thema 'carnaval' al doe ik daar zelf niets aan. het thema was groot, ontbijtje, lunch of avond maar gezien de plaatjes weet een ieder er wel raad mee, gestemd en iedereen die dit gaat vieren! veel plezier ;)
 
Weer gestemd!
 
Was weer een leuke uitdaging. Heb toch een stem uit kunnen brengen. Heel benieuwd naar de uitslag.
 
Bram zei:
Was weer een leuke uitdaging. Heb toch een stem uit kunnen brengen. Heel benieuwd naar de uitslag.

Wij ook, maar je moet maar zo denken "Participatione pluris est quam conciliandos"  :D
h??l veel succes allemaal. ;)
Spannend.
 
En gestemd weer!
 
Gestemd weer mooie inzendingen  :)
 
En stemmetje geplaatst, lastig met de mooie inzendingen.
 
Sander gefeliciteerd met deze mooie overwinning. Wat wordt de nieuwe uitdaging?
 
Gefeliciteerd Sander!
 
Gefeliciteerd met de overwinning Sander.
Heb je toch weer mooi gedaan. Ik heb benieuwd naar de volgende uitdaging.
 
Dank aan jullie allen voor de felicitaties, er was weer veel te kiezen en dat vind ik eigenlijk het allerleukste!

Ik heb Frits net een nieuw onderwerp gestuurd en ik hoop dat het origineel, leuk en toegankelijk genoeg is voor een ieder!

Veel plezier!
 
Van harte gegund Sander.
Zonder meer een zeer originele foto.
Het draadje erbij was ook helemaal top
 
Dank je Rickie!
 
Ook van ons de felicitatie, het was een mooie groene griezel :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan