BasBQ
Beef en Steak

BCC

DanielZH

Sprokkelaar
Berichten
41
Welke BCC houder is fijn geschikt voor een kipje met daaronder ruimte voor aardappeltjes, champions, etc. Er is zoveel keuze, zie door bomen bos niet meer.
 
De gietijzeren van The Bastard vind ik erg fijn.
 
Zelf heb ik de weber versie, prima maar duur.

Laatst zag ik bij de action de Jamie Oliver versie voor weinig.

Je kan ook een gietijzeren pan gebruiken en daar je blik met kip opzetten en je piepers er omheen.
 
Ik heb ooit eens bij de lidl gekocht volgens mij. Hebben soms ook bbq tools te koop. Is  wel louter een kiphouder. Maar doet zn ding voor mij.



Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Waarom wil je er een blik inzitten? Als de kip erop kan is het toch meer dan genoeg.
 
Brecht zei:
Waarom wil je er een blik inzitten? Als de kip erop kan is het toch meer dan genoeg.

Dacht dat het vocht in het blik de kip nog malser maakte... of is dit niet het geval?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zelmi zei:
Brecht zei:
Waarom wil je er een blik inzitten? Als de kip erop kan is het toch meer dan genoeg.

Dacht dat het vocht in het blik de kip nog malser maakte... of is dit niet het geval?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Dat is i.d.d. niet het geval.
De vloeistof in het blik (wijn, bier, cola,water of wat dan ook) zal er niet voor kunnen zorgen dat je vlees malser wordt.
Het kippenvlees zal n.l. bij verwarmen wel vocht naar buiten willen zweten (kijk maar in je lekbakje)maar zal/kan geen vocht uit de omgeving opnemen.
 
Die van Bastard heeft een ding waar je je kip opzet, daar kun je vloeistof in doen. Geen problemen met omvallende blikjes, ruimte om rond de kip ook wat mee te bakken.
 
noskos zei:
Die van Bastard heeft een ding waar je je kip opzet, daar kun je vloeistof in doen. Geen problemen met omvallende blikjes, ruimte om rond de kip ook wat mee te bakken.

Wordt de op de Bastard gevogelte steun gegrilde kip dan nog wel als Bier Blik Kip gezien i.v.m. een stickertje?
 
noskos zei:
Die van Bastard heeft een ding waar je je kip opzet, daar kun je vloeistof in doen. Geen problemen met omvallende blikjes, ruimte om rond de kip ook wat mee te bakken.

Hetgeen waar de kip overheen geschoven is bij die van mij open. Dus daar kan geen vloeistof in.
Het is wel een offici?le van de bastard.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zelmi zei:
noskos zei:
Die van Bastard heeft een ding waar je je kip opzet, daar kun je vloeistof in doen. Geen problemen met omvallende blikjes, ruimte om rond de kip ook wat mee te bakken.

Hetgeen waar de kip overheen geschoven is bij die van mij open. Dus daar kan geen vloeistof in.
Het is wel een offici?le van de bastard.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Past daar geen blikje of rvs bekertje in dan :-/

a4WuOUKm.jpg


Is toch nog een beetje een bier blik kip. ;)
 
49d4994593e7e893644d64c0e3e79107.jpg


Dit is een hele dichte hoor. En ja, dan telt het nog steeds voor je stickertje.
 
noskos zei:
49d4994593e7e893644d64c0e3e79107.jpg


Dit is een hele dichte hoor. En ja, dan telt het nog steeds voor je stickertje.

Wel apart want ik heb deze dus van de bastard en die is dus open zoals je ziet
cb6f792703873c7f58fbbbc7cf4dc21a.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Da?s ook apart
 
Terug
Bovenaan Onderaan