BasBQ
Beef en Steak

Everdure 4K houtskoolbarbecue

Denk dat de maker een star wars fan is lol
3a40eb912aed85a9f7b4ea09c036d6c7.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
:D :D :D

Dat zou zo maar kunnen.
 
Ik had wel zoiets verwacht van Heston Blumenthal.
Geweldige Chef..............Afschuwelijk lelijke BBQ.
Voor de luie buitenkokers misschien een uitkomst maar de charme van het BBQ-en krijgt hier m.i. wel een knauw
En dat alles voor bijna 2500 euro :-?
 
Ewald zei:
Ik had wel zoiets verwacht van Heston Blumenthal.
Geweldige Chef..............Afschuwelijk lelijke BBQ.
Voor de luie buitenkokers misschien een uitkomst maar de charme van het BBQ-en krijgt hier m.i. wel een knauw
En dat alles voor bijna 2500 euro :-?

En dan te bedenken dat je voor dat geld ook zo'n mooie veelzijdige ovale Primo of BGE had kunnen aanschaffen. ;)
 
Of een mooie Caliber Pro Kamado. Maar wat ik me afvraag hoe duurzaam is de coating aan de buitenkant, het ziet er allemaal fancy uit maar als na x jaar de weergoden erop los gegaan zijn en de coating loslaat is het ook enorm zonde.

Maar de Everdure is gelukkig wel in 4k en niet 1080P.  :))
 
Als ik het filmpje zie, vind ik het wel een gave unit. (Even niet afgaand op de prijs of iets dergelijks.)
Ik krijg spontaan zin om iets op me eigen Q te gooien
 
Ja zit ook niet met afkeer te kijken naar deze unit.. gelukkig verschillen de smaken dan leren we nog eens van elkaar ;-)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 
Vind het een fantastisch ding, als ik de net nieuwe kamado heb versleten komt zoiets er wel, maar dan een Mark III natuurlijk :)
Jammer dat er een stekker aan zit, dat dan weer wel, neemt de charme van echt stoken een beetje weg..
 
Terug
Bovenaan Onderaan