BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd "Creatief met..."

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Creatief met..." het mooist, origineelst of best in beeld ge


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Jet:

oOIwlFM.jpg


Ridevi71:

oHHgyO0.jpg


Richard0501:

fdb1a0cfdefedd8df0c9af8555fe5ddc.jpg


KayDee:

JCIjjVSl.jpg


Sander72:

lySDuOo.jpg


BensBQ:

cWj1fZaJXrep9yZ5PBwqI_i9QOM4vxQ2TK-rQFJ8aIi7xUQxYEWe2MM-0o-NCp4lXsLjroA-Fe3bJeZNe_d0hrYpZnmEYLNQQ6rU_A506mhaPuAwN2GUy59BmkCUFHEtf6JTxwEuPA=w1139-h526-no


drdre67:

f58d99c14df96ff76102f771934aa3ae.jpg


Marcus:

540.jpg
 
hoppa, gestemd!
 
Mooie inzendingen deze maand, ik heb weer gestemd!  B-)
Ik zie wel dat ik nog een hoop te leren heb qua fotografie  :blush: wat een pracht foto's weer!
 
Wat een mooie wedstrijd weer, veel te kiezen.
Wel lastig hoor want voor mij waren het allemaal top idee?n, creatief en lekker ;)
Dus gestemd  :|
 
Gestemd! Ehmmm, je kon eerder toch zien hoeveel stemmen iemand had, nadat je gestemd had? Waarom is dat nu niet meer? 
 
Gestemd. En ik wil nog even zeggen dat ik het super tof vind dat er zo veel inzendingen zijn. Hou dit vol!
 
Dominique zei:
Gestemd! Ehmmm, je kon eerder toch zien hoeveel stemmen iemand had, nadat je gestemd had? Waarom is dat nu niet meer?

Dat is toch als de poll gesloten is, en de winnaar bekend?  :-/
 
Opnieuw gestemd na de reset, fijn weekend allemaal!
 
Gave inzendingen, gestemd.
 
Gestemd. Was een lastige opgave maar toch gelukt.
 
And here are the results of the Leiderdorpian jury... 12 points!

Mooie reeks deze maand, logish aan het begin van het nieuwe BBQ Seizoen!  :))

Op naar de volgende!
 
KaYDee zei:
Dominique zei:
Gestemd! Ehmmm, je kon eerder toch zien hoeveel stemmen iemand had, nadat je gestemd had? Waarom is dat nu niet meer?

Dat is toch als de poll gesloten is, en de winnaar bekend?  :-/
Volgens mij kon je het eerst ook zien als je zelf gestemd had, een soort tussenstand.
 
Gestemd  :)
 
Dominique zei:
KaYDee zei:
Dominique zei:
Gestemd! Ehmmm, je kon eerder toch zien hoeveel stemmen iemand had, nadat je gestemd had? Waarom is dat nu niet meer?

Dat is toch als de poll gesloten is, en de winnaar bekend?  :-/
Volgens mij kon je het eerst ook zien als je zelf gestemd had, een soort tussenstand.
Jij kon dat als moderator zien Dominique, voor de rest zou het een verrassing moeten blijven tot het eind van de poll
 
done
 
Terug
Bovenaan Onderaan