BasBQ
Beef en Steak

Chips de bovenste ring gescheurd van de bbq

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.707
Shit bovenste ring van de bbq gescheurd eergisteren voor het eerst pizza geprobeerd te maken ging niet helemaal.
Maar vandaag bbq schoonmaken kwam ik er achter dat de ring gescheurd is hoop wel dat dit garantie is.
Het is een Grill Guru Elite Large gekocht in april bij Harlem Bbq

En heb eerdere al iets met het onderstel gehad daar moet ik nog antwoord op hebben dat het zal mij benieuwen.

Maar weer een ticket ingevuld

F4345_EB7-_CCCD-4079-97_D7-_B5069_A92_B309.jpg

82778_B9_B-2_B0_A-4_DED-_BB51-016758_E2_EDF1.jpg

428859_EF-_B9_C7-4_E33-_A246-4_A8955954_A1_F.jpg
 
Dat is wel jammer, hopelijk krijg je inderdaad garantie. Lijkt me ook wel niet zo sterk meer doordat die chipfeeder daar ook zit.
 
Brecht zei:
Dat is wel jammer, hopelijk krijg je inderdaad garantie. Lijkt me ook wel niet zo sterk meer doordat die chipfeeder daar ook zit.

Dat idee heb ik ook al
 
Hij is ook uit 1 stuk gemaakt. Ik heb een Monolith en die heeft een ring met een gleuf erin. Zo komt er minder spanning op het geheel. Mijn firefox heeft ook de gleuf.... deze is helaas wel gebarsten maar die wordt onder garantie vervangen.
 
Dat is balen. Hopelijk wordt het snel opgelost.
 
Een gescheurde vuurring werkt overigens ook nog prima hoor!
 
Frits zei:
Dat is balen. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Als ik de berichten van andere forums hoor is de service knudde van hun  :(
 
Sander72 zei:
Een gescheurde vuurring werkt overigens ook nog prima hoor!

Ja dat is denk ik ook geen probleem maar toch  :-S
 
Foxtrot86 zei:
picosuma zei:
Frits zei:
Dat is balen. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Als ik de berichten van andere forums hoor is de service knudde van hun  :(
Dus als ik een GgE iig niet bij HarlemBbq?!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Zou ik niet doen het is wel een geweldige bbq werkt prima maar op service aanvragen of tickets wordt niet gereageerd . Maar je kunt hem wel ergens anders weg halen . :)
Of je moet er dicht bij wonen en er heen gaan .
 
picosuma zei:
Foxtrot86 zei:
picosuma zei:
Frits zei:
Dat is balen. Hopelijk wordt het snel opgelost.

Als ik de berichten van andere forums hoor is de service knudde van hun  :(
Dus als ik een GgE iig niet bij HarlemBbq?!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Zou ik niet doen het is wel een geweldige bbq werkt prima maar op service aanvragen of tickets wordt niet gereageerd . Maar je kunt hem wel ergens anders weg halen . :)
Of je moet er dicht bij wonen en er heen gaan .

Kan je niet gewoon rechtstreeks bij Grill Guru claimen?
 
Heb maar eens gebeld en nu werdt er gezegd maak een bericht aan op basterd.nl en degene die ik gebeld had reageerde daarop dat als het goed gaat krijg ik een nieuwe ring .
Zij zei ook van hij is mooi gescheurd en nu is de spanning eraf je kunt er wel gewoon mee werken dat ze vroeg of ik wel een nieuwe wil .
Daarop gaf ik aan dat ik toch maar een nieuwe wil dat ze zei dat die er dan aankomt .
Dat maar even afwachten maar denk dat het wel goed komt.
 
picosuma zei:
Heb maar eens gebeld en nu werdt er gezegd maak een bericht aan op basterd.nl en degene die ik gebeld had reageerde daarop dat als het goed gaat krijg ik een nieuwe ring .
Zij zei ook van hij is mooi gescheurd en nu is de spanning eraf je kunt er wel gewoon mee werken dat ze vroeg of ik wel een nieuwe wil .
Daarop gaf ik aan dat ik toch maar een nieuwe wil dat ze zei dat die er dan aankomt .
Dat maar even afwachten maar denk dat het wel goed komt.

Lekkere service dan, een maandje verder pfffffff.....
 
Heb nu bericht gekregen dat de ring niet op voorraad ligt en dat er aan het eind van het jaar nieuwe komen en dat ik die dan opgestuurd krijg  :-S
 
Je zou toch denken dat ze best even een ring uit een showroom model kunnen halen. Knap vervelend voor je.
 
Ik heb hetzelfde gehad maar dan met Grill Guru Classic. Ik had deze gekocht bij de Makro en heb direct contact gezocht met HarlemBBQ.
Zij verzochten om wat foto's en binnen 2 weken was alles geregeld en werd een nieuwe vuurring kosteloos opgestuurd
 
Wel wat jammer dat een merk als bastard zo'n dingen niet mooi op voorraad houdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan