BasBQ
Beef en Steak

Opzoek naar de Weber E-5775

 

Stephan90

Sprokkelaar
Berichten
46
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd aan het kijken naar de Weber E-5775 en natuurlijk het liefst naar een mooie aanbieding. Maar de prijzen blijven een beetje constant ( rond de 400 bij Weber zelf en rond de 330/340 bij allesvoorBBQ.nl en barbecueshop.nl). Hebben jullie ervaring met de laatste 2 genoemde winkels, of weet hier iemand een betrouwbare zaak die het voor dezelfde of een betere prijs aanbiedt?

Alle tips zijn welkom! :D
 
AllesvoorBBQ.nl heb ik goede ervaring mee. Ze hebben ook een vestiging in Breda. Dat vind ik persoonlijk makkelijk. De eventuele garanties gaan toch altijd via Weber (de 10jr garantie op roest enz). ?350,- voor de geheel nieuwe weber is toch netjes. Ik heb destijds voor mijn premium GBS ?350,- oid betaald. En dat de uitgebreide upgrade nu voor nagenoeg de zelfde prijs tekoop is lijkt me niet verkeerd.
Collega van me heeft nu ook een 5775 en is er super tevreden over. Ga je veel plezier mee beleven.
 
Barbecueshop is een doorstart nadat het vorig jaar failliet is gegaan. Ik meen dat het nu onderdeel is van AllesvoorBBQ.
Weber zal nog wel even blijven bestaan, dus je garantie zit wel goed.
Het is een fijne barbecue als je de veren van het scharnier even omdraait :D
 
Top bedankt voor de reacties. Het maakt dus niet uit bij welke ik het bestel, wel fijn dat de garantie via Weber zelf gaat, mocht ooit ??n van die andere webshops (weer) failliet gaan heb je in ieder geval geen gedoe met de garantie.

Mocht iemand nog aanvullingen hebben dan hoor ik het graag!
 
Ondertussen is de E-5775 binnen, gekocht bij Coolblue! Hier stond hij te koop als tweedeKans, dat betekende in mijn geval dat iemand hem eerder heeft besteld, doos heeft geopend, doos dicht heeft gedaan en weer heeft teruggestuurd naar Coolblue. De prijs was 304 euro, dan scheelt nogal! Alles zat netjes in de verpakking en ik kon er geen vingerafdruk op vinden. Zeker een tip voor mensen die ook opzoek zijn. (Scheelt ook nog dat je binnen 30 dagen mocht terugsturen.)
 
Netjes. Ga je veel plezier aan beleven. Kom maar op met de foto?s
 
Mocht je deksel niet lekker sluiten dan kun je veren omdraaien. Ik geb daar een filmpje over gemaakt op YouTube.
 
noskos zei:
Mocht je deksel niet lekker sluiten dan kun je veren omdraaien. Ik geb daar een filmpje over gemaakt op YouTube.

Klopt, ik was er al bekende mee, deksel ?klepperde? aan 1 kant iets als je hem aandrukte, niet goed dus. Heb 1 veer omgedraaid en hij klepperd niet meer, de bedoeling is dat hij zondag voor het eerst aan gaat. Dan kan ik dus met zekerheid zeggen dat hij nu goed sluit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Klein beetje rook kan altijd als hij nog nieuw is. Dat slibt wel dicht. Dus ook niet te netjes erop zijn ;)
 
noskos zei:
Klein beetje rook kan altijd als hij nog nieuw is. Dat slibt wel dicht. Dus ook niet te netjes erop zijn ;)
De draad van de thermometer zal ook wel voor een kleine opening zorgen, zolang hij maar geen valse lucht trekt als ik de bbq wil doven. Ik laat wel weten hoe het gegaan is!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan