BasBQ
Beef en Steak

Hallo!

convince88

Tondelzoeker
Berichten
3
hallo!

ik kan mij niet meer herinneren of ik mij al had voorgesteld.. ben lid van nog 2 forums/fora/forummen en kan zomaar zijn dat ik mij daar dubbel heb voorgesteld..

goed verhaal,

ik ben Vince, 29 jaar en bbq voor de hobby.

ben een jaar of 5 geleden begonnen met een kettle (weber 57cm) en heb nu sinds kort een offset (landmann vinson 200)
met deze combi gok ik zo nog een aantal jaar vooruit te kunnen :D

wat ik erg leuk vind aan het bbq-en/roken is dat iedereen zijn eigen manier heeft en daardoor dus ook eindeloos dingen kunt leren.

van erge high-tec spullen ben ik niet echt, lets go budget, (echt mijn eigen idee hoor heeft mijn vrouw niiiiets mee te maken)

nou denk dat ik zo wel zo'n beetje alles verteld heb wat ik wilde vertellen..

oh ja! mocht iemand ervaring hebben met die smoker.. graag!! is op het web belachelijk weinig over te vinden namelijk..



groenten,
Vince
 
Welkom hier Vince  :)
 
Hoi Vince,
welkom bij het Genootschap, ik ken de landmann 200 vinson niet. maar het is toch gewoon een offset smoker?
Binnenpretje: Vince Vinson :D
 
Vince, welkom op het bbq genootschap.
 
Ewald zei:
Hoi Vince,
welkom bij het Genootschap, ik ken de landmann 200 vinson niet. maar het is toch gewoon een offset smoker?
Binnenpretje: Vince Vinson :D

klopt! een gewone offset inderdaad, misschien lets ander vormpje en natuurlijk Vinson (moet echt eens even zoeken naar een subtiel plaatje om mijn eigen naar daar op te krijgen)
de vraag was vooral omdat er best wat verschillen blijken te zitten in de offset smokers vandaar.

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan