BasBQ
Beef en Steak

Black Tie BBQ

B

baske

Gast
Hoi allemaal,

We schrijven inmiddels bijna september en dat betekent dat de KCBS contest bij de Vaartse Hoeve voor de deur staat. Hoog tijd om ons team aan jullie voor te stellen!

In een ongeinspireerde bui hebben we besloten tot Black Tie BBQ: jaja, jullie kunnen deze newbies dus makkelijk herkennen straks. Voor ons is het bijna een thuiswedstrijd, want we komen uit Rijen, wat om de hoek ligt.

Onze doelstellingen zijn simpel:
1. Lol hebben met BBQ
2. Een mooie prestatie wegzetten
3. Stiekem wat proberen te leren van andere teams
4. Zie 1.

Alvast bedankt voor de aanmoediging die we vorig jaar hebben gekregen van meerdere teams om gewoon eens mee te doen! Wij staan te trappelen!

Alleen nog onze namen en dan zien we jullie verder wel volgend weekend: (op de foto vlnr) Bas (ik), Martijn en Mark

link naar foto

(sorry voor de link, ik kreeg de foto niet rechtstreeks in het bericht vanuit google drive)
 
Succes en Plezier Heren!
 
Sucses en vooral veel plezier  :)
 
Veel succes!
 
Welkom bij het Genootschap Bas, de foto staat er nu wel, even de
 
Ewald zei:
Welkom bij het Genootschap Bas, de foto staat er nu wel, even de functie gebruiken (heb het even aangepast)
[/quote]

Hallo Ewald,
Ik kan de foto nog niet zien  :(
 
Bedankt voor het warme welkom! Ik heb de link toch weer teruggezet, want ik zag zelf de foto ook niet.. Keertje klikken dus, of gewoon een pint komen pakken op vrijdag/zaterdag/zondag! :D
 
Was erg leuk om jullie gesproken te hebben. Gefeliciteerd met jullie resultaat, doelstelling meer dan gehaald lijkt me!
En nu verder borduren met alle tips en adviezen van afgelopen weekend  ;)
Tot de volgende!
 
Thanks, Ceriel! Wij appen en bellen elkaar nog elke dag met dezelfde mededeling: "wat was dat een tof weekend!"

Alle luitjes die ons van tips hebben voorzien: bedankt en top!
 
Terug
Bovenaan Onderaan