BasBQ
Beef en Steak

Vervallen onderwerp

 
 
 
 

Marcel

Pitmaster
Berichten
824
VERVALLEN
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Deel gerust je ervaringen, ben benieuwd
 
Pitboy Piet zei:
Ziet er goed uit Marcel! Kun je er ook worsten mee maken? Sowieso benieuwd naar je ervaringen.
Ja, er zitten ook diverse hulpstukken bij om worstjes mee te maken. Echt een erg compleet apparaat.

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 
Ook benieuwd naar je ervaring er straks mee. Heb je ook een linkje eventueel van de winkel/product.  :)
 
Maus zei:
Ook benieuwd naar je ervaring er straks mee. Heb je ook een linkje eventueel van de winkel/product.  :)
https://www.horecaworld.biz/gehaktmolen-198-27-x-19-cm-hendi-210864?gclid=Cj0KCQiAmuHhBRD0ARIsAFWyPwjxHrNFquyWeKZAGf21a4WVSFerVXevouZ3j8GFLg3tYpZVh-hgjLQaAo3OEALw_wcB



Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Ik heb deze ook gezien toen ik op zoek was naar een sterke vervanger voor mijn Jupiter 8
Voor het doel waar ik hem het meest voor gebruik (BARF) vond ik hem te licht, maar ik ben wel benieuwd naar je bevindingen.
ondertussen heb ik een Beeketal gekocht.

jnzFVVv.jpg
 
Ewald zei:
Ik heb deze ook gezien toen ik op zoek was naar een sterke vervanger voor mijn Jupiter 8
Voor het doel waar ik hem het meest voor gebruik (BARF) vond ik hem te licht, maar ik ben wel benieuwd naar je bevindingen.
ondertussen heb ik een Beeketal gekocht.

jnzFVVv.jpg
Klein beginnen en er al doende achter komen waar de behoefte in de praktijk het meest wenselijk is.

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Ceriel zei:
Heel veel worstplezier!
Dank,
De aankoop van deze maler is gekomen doordat we geregeld grote stukken vlees verwerken op de BBQ. Waarbij, dat wat we er af snijden, nu ook een bestemming kunnen geven. Mooi gehakt zelf maken, voor burgers of MOINK Balls. Worst maken lijkt makkelijker dan het is maar ook dat gaan we zeker doen.

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

 
Mooi apparaat, ben benieuwd hoe hij je bevalt. Staat hier ook al een tijdje op de wens lijst  ;)
 
Marcel zei:
Ceriel zei:
Heel veel worstplezier!
Dank,
De aankoop van deze maler is gekomen doordat we geregeld grote stukken vlees verwerken op de BBQ. Waarbij, dat wat we er af snijden, nu ook een bestemming kunnen geven. Mooi gehakt zelf maken, voor burgers of MOINK Balls. Worst maken lijkt makkelijker dan het is maar ook dat gaan we zeker doen.

Via Tapatalk. Met hartelijke groeten, Marcel Poldermans | YOLO

Slim inderdaad. Heb er ook over zitten denken. Goed betaalbaar ook deze!
 
Terug
Bovenaan Onderaan