BasBQ
Beef en Steak

HERQS EasyBBQ Pro

surfingjohn

Sprokkelaar
Berichten
25
Ik zie bij de Mediamarkt de HERQS EasyBBQ Pro voor ? 29,99 staan op de site, op de foto met 2 probe's, alleen bij de info over de verpakkingsinhoud staat alleen 2x AA batterij.
Telefonische navraag bij de Mediamarkt levert geen duidelijkheid op.
Iemand deze al eens bij de Mediamarkt gekocht en zoja zaten de probe's erbij of niet?
Alvast bedankt voor de reacties.
 
surfingjohn zei:
Ik zie bij de Mediamarkt de HERQS EasyBBQ Pro voor ? 29,99 staan op de site, op de foto met 2 probe's, alleen bij de info over de verpakkingsinhoud staat alleen 2x AA batterij.
Telefonische navraag bij de Mediamarkt levert geen duidelijkheid op.
Iemand deze al eens bij de Mediamarkt gekocht en zoja zaten de probe's erbij of niet?
Alvast bedankt voor de reacties.

Vreemd dat ze bij de Mediamarkt nog niet eens weten wat ze aanbieden  :-/
Zou ik z.i.z. twijfels hebben bij het product en/of winkel.
 
ik heb de HERQS EasyBBQ al een tijdje. Er zitten 2 probes in, een met gele balletjes, andere met rode balletjes.
Er zit een klemmetje in zodat je een van deze 2 probes kan gebruiken als ketel-thermometer.
Ik ben er persoonlijk mega blij mee, 29,99 zou ik m zeker niet voor laten liggen.

Ik heb hem alleen niet bij Mediamarkt besteld, maar zou me verbazen als hun een andere verpakking hebben met ??n probe.
 
Gisteren besteld, mocht er wat ontbreken dan gaat het hele spul retour op kosten van MM.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan