BasBQ
Beef en Steak

Hey ya'll

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
Even hello zeggen maar hou het kort want NL's schrijven is heel wat moelijker dan praten...nog steeds na mijn 10 jr hier.
Ik kom uit Alabama, Heart of the South, en ben met waar jullie het hier over hebt mee opgevoed.

Dat er bestaat zo'n groep als jullie hier! Toen ik toevallig van de weekend deze (en nu veel andere) NL site vond voelde ik mij ineens minder eenzaam ;)

(gotta get a signature and figure out posting pictures)

WSM 18.5" modified, DigiQ II + pitviper, Weber one touch 22.5", Weber Genesis Gold, Maverick ET-732, Thermapen, etc, etc...

gr,
Richard
 
hoi Alabama,
Welkom hier op het forum. Als je er mee opgevoed bent, moet je heel wat lekkers kunnen posten hier.
 
Hoi Richard,

Welkom bij het BBQ Genootschap!

No problem to write in English if you have problems with Dutch, most of us will understand you :D
Alabama, Big Bob Gibson's is well loved here, a lot of us have the book and we like the style.

PLMK if you need any assistance posting pictures or with anything else.
 
Welkom to the forum,

 
Hi Richard, Welcome to this place for BBQ addicts. Feel free to write in English. Any question just ask ;).
 
Yeehaa, A warm welcome to you on this BBQ homesick forum  :p
 
Ha Richard, leuk dat je ons gevonden hebt!
 
Welkom hier ik ben benieuwd wat je ons nog te vertellen hebt en wat wij gemist hebben wij zijn zonder BBQ groot gebracht.
Dus voor ons heel leuk om te horen hoe dat in zijn werk gaat in je jeugd?
 
Leuk Richard, veel plezier hier.
Ik ben benieuwd naar je tips!
 
Dank voor alle welkomen berichten.

Ik heb mij en een vriend ingeschreven voor

Titel: American Bar B Q Southern Style
Nummer: 17/11

Alsof het voor mij bedoeld was!  ;)

En zit nog erg te twijfelen tussen de Tony Stone judging class en cooking class. Ik wil er absoluut bij zijn, maar bij welke class...

Hopelijk jullie ook aanwezig.
 
Frits, Dominique en ik zijn er als de Sea Side Smokers.

Als je de judging class doet dan mag je op de tweede dag de wedstrijd jureren. Doe je de cooking class dan wordt je aan het eind van dag ??n ingedeeld bij een team en mag je ook meekoken voor de wedstrijd. Dus als je het leuk vindt om mee te doen in de wedstrijd is de cooking class de juiste cursus, wil je jureren, dan de judging class.
Met de judging class op zak kun je ook op het Nederlands Kampioenschap en het Europees kampioenschap (als het goed is) jureren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan