BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2018 ?Loaded Fries?

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het onderwerp van deze maand is ?Friet de Luxe van de BBQ? of  in het Engels: ?Loaded Fries? gekozen door de winnares van afgelopen maand Jet:

Denk hierbij aan Patatje stoofvlees, kapsalon, Poutine, een frietschotel dus!

De friet moet van de BBQ komen en niet uit de frituurpan of air fryer, verse friet uit de koeling of friet uit de vriezer van de buurtsuper is toegestaan evenals zoete aardappel, cassave.
Naast de friet moet ook minimaal 1 hoofdingredi?nt, (vlees groente) van de BBQ komen.

Hieronder een linkje om je inspiratie op gang te helpen
https://lovin.ie/travel-1/21-things-you-can-do-with-chips-that-are-probably-better-than-sex

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2018 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

De te winnen prijs is ook deze maand een waardebon van Vuur en Rook, beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl! en natuurlijk eeuwige roem in de hall of Flame!

Heel veel succes!


 
Misschien een stomme vraag, maar mag je de aardappel wel voorkoken?
Ik kook mijn aardappels ?ltijd voor voordat ze op de grill gaan..
 
SandyMan zei:
Misschien een stomme vraag, maar mag je de aardappel wel voorkoken?
Ik kook mijn aardappels ?ltijd voor voordat ze op de grill gaan..
Het antwoord staat eigenlijk al in het begin topic: "verse friet uit de koeling of friet uit de vriezer van de buurtsuper is toegestaan"
Die zijn allemaal al voorgegaard.
Rauwe aardappel is best moeilijk en heel bewerkelijk om op de BBQ om te toveren tot friet.
Maar vergeet niet: Naast de friet moet ook minimaal 1 hoofdingredi?nt, (vlees groente) van de BBQ komen.
 
SandyMan zei:
Misschien een stomme vraag, maar mag je de aardappel wel voorkoken?
Ik kook mijn aardappels ?ltijd voor voordat ze op de grill gaan..

Stomme vragen bestaan niet ;) en ja hoor voorkoken mag :)
 
Mijn poging tot deelname:
d8372f431c0f9ac75a96b0ff6abbfd19.jpg


Zie voor het draadje
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=20261.0
 
Even een vraagje....
Is vis ook toegestaan voor de fotowedstrijd?
 
Bram zei:
Even een vraagje....
Is vis ook toegestaan voor de fotowedstrijd?

Natuurlijk bram, vis, kreeft garnalen het maak niet uit, als het maar van de bbq komt en over de frietjes gaat :D
 
Alleen de tekst klinkt al heerlijk ;)
Ziet er heel smakelijk uit. :)
 
Ik heb ook een beetje Mn best gedaan iets moois te maken. Helaas niet veel foto?s genomen. Maar ik vond het heel leuk om mee te doen. En vooral het maken van friet op de BBQ vond ik geweldig. En de smaak was geweldig. Super tip. Jet nogmaals bedankt voor de leuke uitdaging.

Hierbij mijn fototje.

30f029f2f982d99b2cd2c8dabf9affc2.jpg



En het draadje waar ik eea op de BBQ heb gemaakt.

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=20277.0
 
Dit zijn al hele smakelijke inzendingen :D mooi gedaan heren :)
 
Lekker Rick, gaat er wel in ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan