BasBQ
Beef en Steak

Twijfel over compact kamado.

 

remy82

Tondelzoeker
Berichten
12
Zoals al in mijn "even voorstellen post" ben ik mijzelf aan het ori?nteren op de aankoop van een kamado. Na eerst gepiekerd te hebben over een formaat ben ik daar uit. Het wordt een compact. Nu lees ik overal waar gevraagd wordt naar advies dat groter altijd beter is echter ben ik om de volgende redenen op een compact uitgekomen.
Ik ga hem gebruiken op een camping bij mijn stacaravan aangezien ik daar alleen in de weekenden ben en in de vakanties wil ik de kamado wel in de schuur achter slot en grendel kunnen zetten (ook voor de winter), een grote wordt daar snel te zwaar voor om die 'even' te verplaatsen. Daarnaast past een grote kamado met een buitenmaat van 57 cm en handvatten ook net niet door de deur. Vandaar een compact. Ik gebruik die van mijn vader zo nu en dan en wat ik er mee wil is die maat voldoende. Dan nu de twijfel, welke moet het worden. Ik heb nu op de lijst. De kamodo joe jr, bastard compact en grillguru compact. De eerste twee zijn vwb prijs redelijk gelijk ? 450-500. De grillguru heb ik al gevonden voor 350,-. Nu is dit verschil best groot. Ik ga maandag langs de lokale BBQ shop in Lunteren om de kj jr echt te voelen en te vergelijken met de bastard (welke mijn vader heeft). De vraag is nu of vwb kwaliteit de ?150,- het waard is of dat de grillguru ook voldoet. Ik wil voorkomen dat ik later spijt krijg.
 
GrillGuru is prima spul. Wordt ook lekker volledig geleverd qua toeters en bellen. Heb hem nu drie jaar, gebruik hem flink en er zit geen krasje of barstje in.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ik zou zonder twijfel voor de kamado Joe Jr. gaan. Die hebben ruimschoots hun strepen verdiend. En wordt kompleet geleverd.

Miss ook een tip. Kijk even op de marktplaats afdeling hier. Daar staat nog een Nieuwe BGE minimax tekoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan