BasBQ
Beef en Steak

WGA op gas

 
 

Brecht

Gemarineerd
Berichten
1.113
Binnen enkele weken vertrekken we op vakantie en normaal neem ik dan altijd de WGA mee. Dit jaar zou ik dit weer willen gaan doen maar door de droogte overal in Europa krijg ik meer en meer waarschuwingen dat barbecue?n op houtskool niet meer toegestaan is. Daarom zou ik nu een WGA op gas aanschaffen (kwestie van het gemakkelijk te kunnen verkopen hier thuis :-D). Mijn vraag is nu of je met een wga op gas ook de temperatuur laag genoeg krijg om low en slow te gaan? Ook vraag ik mij af hoe lang je kan barbecue?n met zo'n bus gas. Ervaringen en tips zijn altijd welkom.
 
net iets minder handelbaar zeker  :D. Alhoewel ik die ook wel ooit eens zou willen proberen als ik de reacties erop zie in Amerika. Maar ik zou daar nu moeten mee af komen, ik mag gaan samen wonen met de G420  :D :p
 
Een WGA op gas is mij niet zo goed bevallen vorig jaar. Onlangs werkte ik eens met een Q1000 (of was het 1200?) en dat ging een stuk lekkerder. Maar of je er echt low-en-slow mee kan durf ik niet te zeggen.
 
Sander72, vertel.
 
Ik overweeg hetzelfde en om dezelfde reden. Net terug van Corsica, de wga was geweldig, maar denk vaak dat hoe zou de gaz wga het doen?
 
Ik heb er ook een, wel met een flavoriserbar er in, voor low en slow niet echt geschikt maar verder prima mee te werken, denk niet dat je onder de 150 gr komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan