BasBQ
Beef en Steak

sausje voor PP broodje

 

IvovdE

Sprokkelaar
Berichten
30
Aantal keer nu PP zelf gemaakt maar ook ooit genoten van iemand anders z'n PP-kunsten, en soms denk ik dat ik iets van een sausje ofzo op het broodje mis.
Zelf probeer ik nooit teveel eindsaus te gebruiken na het pullen, moet immers niet soep met vlees worden ;), alleen wat dan wel ben ik nog niet echt uit..

Nu weet ik dat het ook een kwestie van smaak is, maar toch ben ik benieuwd wat jullie als aanbeveling hebben als sausje voor op het PP-broodje?
 
Morgen komt mijn nieuwe saus uit NOSKOS the Original BBQ Sauce. Dat was voorheen de Sea Side Smokers saus. Speciaal ontwikkeld voor de wedstrijden om door de pulled pork en over ribs te doen.
 
Ik gebruik meestal een bbq saus die goed combineert met de rub die je gebruikt hebt bij het grillen van je vlees.
't is een kwestie van smaak en uitproberen vooral ook omdat er vaak niet op de potjes staat wat er precies inzit.
Als je je rubs en sauzen zelf maakt kan je naar hartenlust daarmee experimenteren, geeft nog wat extra's  aan de hobby. ;)

tWeVYMol.jpg


TGAM5MTl.jpg


Gzs9F5wl.jpg


't is even werk maar dan heb je ook de smaak die je lekker vind. :)
 
noskos zei:
Morgen komt mijn nieuwe saus uit NOSKOS the Original BBQ Sauce. Dat was voorheen de Sea Side Smokers saus. Speciaal ontwikkeld voor de wedstrijden om door de pulled pork en over ribs te doen.

De Sea Side Smoker saus heb ik ook met enige regelmaat gebruikt (i.d.d. prima voor de ribben) ;)
 
Ik maak ook zelf mijn bbq saus. Dat is een basis.
Naar smaak wordt daar dan soms nog wat ingredi?nten aan toegevoegd.

Deze basis saus meng ik een beetje door de pp. Niet teveel want ook wij houden niet van een "soep".
En als je de pp gaat eten, kan je altijd nog een extra saus aan toevoegen. Iedereen zo zijn eigen smaak.
 
Ik maak ook eigen saus, er staan ook genoeg recepten hier op het genootschap. Ik zal geen zelfpromotie doen, maar ..... ;)
 
Dominique zei:
Ik maak ook eigen saus, er staan ook genoeg recepten hier op het genootschap. Ik zal geen zelfpromotie doen, maar ..... ;)


Ach een klein beetje reclame voor jezelf mag toch wel en 't is een goede tip genoeg leuke idee?n op het forum.
't is wel even werk maar met een goede hulp best te doen.

bLthPoYl.jpg
 

Onze kleindochter helpt graag (is ook dol op lekker eten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan