BasBQ
Beef en Steak

BBQ tafel Kamado Joe II

Herman B

Tondelzoeker
Berichten
15
Hallo allemaal.

Zoals ik in het voorstel topic al vertelde, gisteren een kamado Joe gekocht. Hier de tafel vragen :)

Ik ga een bbq tafel maken, 1,50x0,8m met een betonnen werkblad. Frame/onderstel van Douglas hout op wieltjes.

Nog zaken waar ik op moet letten ??
 
tekening is klaar, maar hoe ik die moet plaatsen hier is mij nog niet helemaal duidelijk
 
Even opletten hoe het scharnier zich gedraagd bij het openen.
 
rcL9TDKlXv58qIoSfA7pAeQH6q3ute9-FWI5zT0SBe07EznFqbPzh_LC2q_0TKEe_AcIETyLGZb-y8g_7Cq3f7dCcnYqz3FOYfTrOj-D9c1YfqKhWNBQfvoUYrtMKm3_Id7D-P_rqWEhGMt8jcCz_AklMDYcdDio1exzX3ZEvySubwpB-iUASkMriO5oxf-Yr3xUqxio-wB15uBKLByMeYAJkN1JWvsHuXqQFEwqSGLoBuN97CUHn57zrw2BZ2XUAh4qWopzUsK99Yo25I0oOuHZmwAxA9YWOLKGcYaDcefpOo_y28S850NI_2suUcp30McO-qmVwG-OmPcrKM0ZY0uSvd62sEkCDk5_e2_ksKHMI-pvRf68p89inOpx37b-GQHeX-50H9qlucInc-j8wbrcOA42Jz8QEA1bKtGDda9STjvZ7UR70FCHGH_Him0kqBJorD9hgLinbslpsWsyC-Pjg_PZvTgTv4Rc-11ghWILqvm01cYnFMaeUUXBUXh8y8UIR3O_Vh8l7qYG1V95bn3HzBQooJRfAX4VP2J1JUmGVZl7xrybAGNVPGC5w9H5-0OYPgMze51FceNm8ATfXwKGuJaOel6pNmXEpj0=w1916-h942-no
 
ik begrijp je vraag niet helemaal,

de tafel ben ik niet bang voor, palen van 120mmx120mm en de balken er tussen zijn 90x45mm

het blad zelf daar ligt een wapeningsnet in en tpv de sparing liggen extra staven en haken ingestort in

 
mooi project
 
Herman B zei:
ik begrijp je vraag niet helemaal,

de tafel ben ik niet bang voor, palen van 120mmx120mm en de balken er tussen zijn 90x45mm

het blad zelf daar ligt een wapeningsnet in en tpv de sparing liggen extra staven en haken ingestort in

Ondanks dat je het niet begreep, wel perfect beantwoord 😃
 
Inderdaad, mooi project. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
 
prachtig project ziet er al goed uit. :D
 
pffff waarom lukt het nu niet meer om foto's te plaatsen............pff hehe gelukt :) via andere browser toch gelukt om foto te plaatsen :)
 
Als je de tafel met de achterkant tegen een muur zet, dan zal de deksel bij openen, de muur ook raken.
Iets om rekening mee te houden.
 
theos zei:
Als je de tafel met de achterkant tegen een muur zet, dan zal de deksel bij openen, de muur ook raken.
Iets om rekening mee te houden.

Nee geen last van met de Classic II, de deksel komt niet voorbij de diepte van het scharnier :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan