BasBQ
Beef en Steak

Mijn GreenEgg?s staan op Curacao.

 
 

ilhomme

Sprokkelaar
Berichten
38
481a4dd13605b8d77d7d00e785b49d99.jpg

Vandaag in gevecht met de zon, welke kant wordt het warmst, binnen of buiten kant.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Toplocatie om te grillen!
 
Er zijn slechtere plekken :)
 
Fijne set up daar!
 
Mooie plek, maar kan je er ook KOUD roken??? :D
 
Beter locatie zeg lekker altijd bbq weer  :)
 
Als je in NL het hele jaar door wil Q'en is het af en toe bikkelen... dat is daar toch net ff anders  B-).
Grz.
 
Marcozld zei:
Als je in NL het hele jaar door wil Q'en is het af en toe bikkelen... dat is daar toch net ff anders  B-).
Grz.

Het Hollandse klimaat maakt het wel wat spannender. ;)
Kan het wel of kan het niet, onder de plu of gok ik op een droge dag? 8->
Nou heb ik me wijs laten maken dat je in deze periode op Curacao ook wel eens een fors buitje kan verwachten met een daarbij behorende steekmuggen plaag.
't is maar waar je voor kiest. ;)
Ik ben ook een echte Hollander, altijd wel wat te zeuren. :D :D :D
Misschien wel een beetje jaloers op je mooie stek. ;)

 
Ik begrijp dat mensen jaloers kunnen zijn. Tegen hen zeg ik: ?al staan mijn BGE?s in de zon, voor het vlees dat er op moet is geen slager op het eiland te vinden. Al het vlees moet ingevroren worden ingevlogen/ingevaren. Ik mis hier met recht een goede vers geslacht stuk vlees. Daar ben ik soms jaloers op.? Verder hoor je mij niet ?Hollands? klagen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Geen slager op het eiland ?  :-/ ?
Had ik nooit verwacht of over nagedacht, zijn er wellicht nog meer westerse dingen die wij als vanzelf sprekend vinden en die je er dan niet of nauwelijks kan kopen?
 
Dat is idd ook wel weer waar, alles moet naar het eiland gebracht worden natuurlijk :-( Eigen farm beginnen :)
 
Richard Soeteman zei:
Dat is idd ook wel weer waar, alles moet naar het eiland gebracht worden natuurlijk :-( Eigen farm beginnen :)

Wordt wel een duur stukje vlees.  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan