BasBQ
Beef en Steak

Overkapping

pauperculus

Sprokkelaar
Berichten
26
Hallo Pitmasters,

Afgelopen jaar in de tuin een houten BBQ overkapping laten plaatsen, het bevalt ons geweldig.
Als je een beetje ruimte hebt is het zeer zeker aan te bevelen.

Groeten, Pauperculus

Overkapping.jpg


 
Mooie stek!
Ben zelf van plan ook met douglas een vergelijkbare overkapping te maken... heb je toevallig bouwtekeningen gemaakt/gebruikt?  Dan zou ik ze namelijk graag ontvangen

Groeten Sander
 
Killit&Grillit zei:
Mooie stek!
Ben zelf van plan ook met douglas een vergelijkbare overkapping te maken... heb je toevallig bouwtekeningen gemaakt/gebruikt?  Dan zou ik ze namelijk graag ontvangen

Groeten Sander

Hoi Sander,

Ik heb helaas geen tekeningen van de overkapping, ik heb hem door een hoveniersbedrijf laten maken, tegelijk met de renovatie van de tuin.

Groeten Ron
 
Mooi hoor!
 
Mooie plek.
 
pauperculus zei:
Killit&Grillit zei:
Mooie stek!
Ben zelf van plan ook met douglas een vergelijkbare overkapping te maken... heb je toevallig bouwtekeningen gemaakt/gebruikt?  Dan zou ik ze namelijk graag ontvangen

Groeten Sander

Hoi Sander,

Ik heb helaas geen tekeningen van de overkapping, ik heb hem door een hoveniersbedrijf laten maken, tegelijk met de renovatie van de tuin.

Groeten Ron
Hey Ron... bedankt. de hovenier heeft mooi werk geleverd!
Sander
 
Deze mag er ook zijn! Altijd fijn om een droog plekje te hebben om de Q aan te steken en te eten!
 
Er is geen rookafvoer, de rook trekt netjes naar buiten en blijft niet hangen onder de overkapping. De meeste rook ontstaat bij het aansteken van de Brikettenstarter en dat duurt slechts een minuut of 10.
 
pauperculus zei:
Er is geen rookafvoer, de rook trekt netjes naar buiten en blijft niet hangen onder de overkapping. De meeste rook ontstaat bij het aansteken van de Brikettenstarter en dat duurt slechts een minuut of 10.

+1

Bij mij idem
Als het goed weer Is, dan zet ik de bbq buiten de overkapping.
Als het regent blijft 'ie er lekker onder
De wsm komt er eigenlijk nooit onder uit.
Wel zet ik de bbq of wsm een beetje bij de rand zodat de rook zekere weg trekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan