BasBQ
Beef en Steak

Mijn buurman is sneller dan ik... :)

 

Tentij.s

Kooltjesharker
Berichten
147
Zoals jullie misschien weten (en zo niet dan nu wel) heb ik sinds een tweetal maanden een grill guru elite large naast mijn vertrouwde WSM.
Nu heb ik on de tussentijd mijn buurman ook aangestoken met het Q virus en heeft hij ook een grill guru aangeschaft. (Overigens heeft hij zelf de afweging tussen basterd / Grill Guru gemaakt).
Nu is mijn vurige wens een mooie overkapping en een meubel om de GGE in te bouwen.
Mijn buurman zit echter niet stil en is al aan een meubel begonnen.
Aangezien hij nog niet bij dit genootschap zit en wel af en toe ff meegluurt met mij wilde ik zojn huisvlijt jullie niet onthouden.

Hij is nog niet klaar aangezien het meubel ook nog dich wordt gemaakt maar ik vind het nu al een applausje waard
61555155c463b84adca0669ef105e6b8.jpg
8acfd27d78deec9a44cc9a718251e0a6.jpg

 
Goed begin!
 
MidVe zei:
Wat een topidee, die steigerbuizen! Erg origineel.
En super snel gemaakt...
Stijgerbuizen en koppelingen op maat besteld. Paar stijgerplanken op maat zagen gat erin en klaar... kosten hem geloof ik 2.5 uur vanaf levering van het materiaal totdat de Q aangestoken kon worden
 
Dat is verdomd slim gemaakt.


Gr. Mike
 
Tentij.s zei:
MidVe zei:
Wat een topidee, die steigerbuizen! Erg origineel.
En super snel gemaakt...
Stijgerbuizen en koppelingen op maat besteld. Paar stijgerplanken op maat zagen gat erin en klaar... kosten hem geloof ik 2.5 uur vanaf levering van het materiaal totdat de Q aangestoken kon worden


Heel mooi gemaakt.  :) !
Daar is over nagedacht. :-?.
Ik heb een vraagje, weet je wellicht hoe de planken aan de pijpen zijn bevestigd ?

Grts,  Hans.
 
Hans zei:
Tentij.s zei:
MidVe zei:
Wat een topidee, die steigerbuizen! Erg origineel.
En super snel gemaakt...
Stijgerbuizen en koppelingen op maat besteld. Paar stijgerplanken op maat zagen gat erin en klaar... kosten hem geloof ik 2.5 uur vanaf levering van het materiaal totdat de Q aangestoken kon worden


Heel mooi gemaakt.  :) !
Daar is over nagedacht. :-?.
Ik heb een vraagje, weet je wellicht hoe de planken aan de pijpen zijn bevestigd ?

Grts,  Hans.
Hij heeft een soort zadeltjes gebruikt.
Heeft hij tergelijk met de buizen besteld.
Aan 1 kant hang je het zadeltje (omgedraaide U) over de steigerbuis. Aan het pootje van de U zit een horizontaal stuk ijzer met een schroefgat. Plank erop en vast schroeven.
 
Sim bedacht, dank voor je uitleg.  :) !
 
Waar bestel je die op maat als ik vragen mag? Gewoon interesse... verder niets......

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
MarcovdK zei:
Waar bestel je die op maat als ik vragen mag? Gewoon interesse... verder niets......

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Helemaal vergeten te antwoorden .
Maar idd.. steigerbuisonline is ook waar mijn buurman ze heeft besteld!
 
khayma zei:
miesder zei:

Heb je de afmetingen zodat ik deze, met volle credit, 1:1 kan kopi?ren :p. Kopie van je winkelwagen is ook welkom :p.

Mijn meubel is niet van steigerbuisgemaakt. Heb ze hier wel besteld voor andere doeleinden. Heb voor mijn tafel gewoon een tekening van internet gehaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan