BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Hier kan je foto's plaatsen van je BBQ plek.

Hier is ons plekje.
q-plek011.jpg

q-plek010.jpg
q-plek006.jpg
 
dat is een heel mooi en droog plekje Mike
 
dit is mijn bbq plekje, is nog een beetje provesorisch maar hoop het dit jaar te veranderen

IMG00486-20111031-2130.jpg
 
Goed plekje, ik ben met de buren nog "in onderhandeling" over een gezamenlijk afdak met doorzichtig dak.
Maar erg veel plek heb ik sowieso niet.
 
ikzelf nog niet echt, maar de bbq's staan wel droog, dat vind ik het belangrijkste
 
Mijn barbecues staan gewoon buiten onbeschut. De WSM gaat wel de schuur in omdat hij vanwege de constructie vol loopt als het regent. De planning is nog wel om een keer een afdak te maken, maar dat is meer zodat ik droog kan staan en niet voor de barbecues.

Ik hanteer een oude slogan van het surfmerk Quicksilver, Play hard, you can always buy new! ;)
 
Die van mij staat buiten in de tuin met een origineel zwart Weber zeil er over.
 
Als ie niet gebruikt wordt staat ie in de schuur.
Anders in de tuin en bij regen heb ik een klein demontabel afdakje aan de schuur zitten.
 
@mast3r64nl mijn weber stond vroeger ook onder de hoes van weber, maar merkte al snel dat er condens onder bleef zitten en de ketel dus langer nat bleef dan zonder hoes. hij staat nu al zeker 5 jaar zo buiten en is nog prima.
 
De mijne hebben ook nooit onder een hoes gestaan,en ze zien er nog prima uit.
 
ik denk dat een weber daar ook gewoon heel goed tegen kan
 
mooi hoekje Frank, jij hebt ook niet te weinig bbq apperatuur staan  ;)
 
Leo zei:
mooi hoekje Frank, jij hebt ook niet te weinig bbq apperatuur staan  ;)
het scheelt dat moeders een echte carnivoor is, dus ik hoef maar met een zwakke smoes aan te komen om weer wat te kopen :D
 
dit is mijn vakantie hoekje :

AlanyaBBQ.jpg


en bijna allemaal als handbagage mee gesleept ( behalve die gasfles en grote Q )
 
haha, ze zullen wel gedacht hebben
 
SDC10454.jpg

SDC10531.jpg

Die kleine is toevallig vandaag erbij gekomen. Had hem op MP voor 30 euri's hagelnieuw gekocht van iemand die liever een gas Q wilde.
 
mooie stek, jij hebt toch die mooie boom ernaast staan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan