BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen!

 

Liam

Tondelzoeker
Berichten
12
Hi allemaal,

Ik ben jaren geleden begonnen met BBQ'en. In eerste instantie op een 57 original. Na verloop van tijd kwam ik te wonen op een plek waar ik helaas geen buiten had (en dus geen ruimte om regelmatig te Q'en).
Daardoor maar los gegaan op de Weber Genesis die bij mijn ouders stond.

Ruim twee jaar geleden verhuisd, en uiteraard stond een buiten hoog op de lijst! BBQ'en kon eindenlijk weer, ik heb toen een Weber 57 Compact Kettle gekregen en kon dus eindelijk weer vol gas thuis aan de slag.
Nu, twee jaar later en vele posts gelezen te hebben toch besloten zelf de stap te maken naar een kamado. Na maandenlange research (altijd erg leuk!) gekozen voor een Primo Oval XL.

Heerlijke kamado, erg blij mee. Ik heb hem zonder cart gehaald en ben dus zelf gaan knutselen. Ik zal binnenkort even wat tekeningen posten over dit project, want ik kon er zelf weinig van vinden op het forum. Aan plaatjes geen gebrek, dus inspiratie zat maar waar en hoe begin je? Ik zal dus eens wat posten, dan kunnen jullie vanzelf met feedback komen.


 
Welkom hier!
 
Hoi Liam,
Welkom bij het Genootschap, mede Primomaan ;)
 
Ewald zei:
Hoi Liam,
Welkom bij het Genootschap, mede Primomaan ;)
Dank! Ik zag inderdaad dat er toch best nog wel wat Primo gebruikers zijn hier, altijd fijn om te lezen mocht ik ergens vragen over hebben :)
 
Hoi Liam,

Welkom op het BBQ Genootschap, zelf geen primo maar wel een gedeelde hobby.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan