BasBQ
Beef en Steak

nieuwe bbq

J

JohanM

Gast
Hoi,

ik ben in het bezit van een Broil King gas BBQ buitenkeuken. Is het verstandig om er een houtskool bbq bij te halen?
Zo ja dan ben ik van plan de WEBER? Original Premium Kettle,houtskool barbecue zwart, ? 57 cm te gaan kopen

...dus mijn vraag is dit een goed idee en een goede keus?

Bij voorbaat dank..
 
Een bbq bijkopen is voor ons altijd een goed idee. Als je graag op houtskool werkt kan je dit altijd doen maar als je een liefhebber van gas bent is het niet echt noodzakelijk om een barbecue op kolen te hebben. Bijna alle recepten kunnen op beide gemaakt worden, dus de keus ligt bij jou. Weber is een een zeer goed merk dus dit is geen slechte keuze.
 
JohanM zei:
Hoi,

ik ben in het bezit van een Broil King gas BBQ buitenkeuken. Is het verstandig om er een houtskool bbq bij te halen?
Zo ja dan ben ik van plan de WEBER? Original Premium Kettle,houtskool barbecue zwart, ? 57 cm te gaan kopen

...dus mijn vraag is dit een goed idee en een goede keus?

Bij voorbaat dank..

Weber is bijna altijd een goede keuze, de keuze die jij wil maken is zeker een goede keuze.

Dit is een Weber met het one touch systeem (vleugel op de bodem van de ketel)
Ga niet voor de Bar-B-Kettle serie of de Compact serie.
vanaf de original Kettle serie is alles goed.


Houtskool/briketten barbecues Weber

    Bar-B-Kettle serie
  Compact serie
    Original Kettle serie
    Master-Touch serie
    Performer serie

Andere Houtskool/briketten BBQ's van Weber:

    (Smokey Mountain Cooker serie) geen kettle maar een smoker
    (Summit? Charcoal serie) Het nieuwe paradepaardje van de Weber Houtskool/briketten BBQ's maar wel zeer prijzig.

En dan niet te vergeten de Weber Go Anywhere, Het Wonder koffertje, geweldig voor op vakantie of een dagje weg of gewoon erbij.


 
Dank voor de adviezen. Daar ga ik zeker mijn voordeel mee doen. Ik laat weten wat het uiteindelijk gaat opleveren
 
Hoi Johan,

Ik wil toevallig afscheid gaan nemen van mijn Weber omdat ik naar een kamado wil.
Het is een Performer Deluxe 57 met GBS systeem.
Wellicht is het iets voor je.
Morgen ga ik foto's maken en hem op het forum plaatsen.
Het gaat om dit type:
3c6c50c7b1ce59007431eda99c569da3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
En mocht de mooie Performer van @dikkemiel te groot voor je zijn, heb ik nog wel een mooie Weber Mastertouch 57 met GBS systeem te koop :D. Gaat ook weg ivm de aanschaf van een kamado.
 
De mijne heeft inmiddels een nieuw baasje, er staat hier nu een mooie GrillGuru Classic Large

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
b.asv zei:
En mocht de mooie Performer van @dikkemiel te groot voor je zijn, heb ik nog wel een mooie Weber Mastertouch 57 met GBS systeem te koop :D. Gaat ook weg ivm de aanschaf van een kamado.

Nog steeds te koop? Zit er net over te denken zo een te kopen. Hoe oud is hij? Welke staat?
 
Linquenda zei:
b.asv zei:
En mocht de mooie Performer van @dikkemiel te groot voor je zijn, heb ik nog wel een mooie Weber Mastertouch 57 met GBS systeem te koop :D. Gaat ook weg ivm de aanschaf van een kamado.

Nog steeds te koop? Zit er net over te denken zo een te kopen. Hoe oud is hij? Welke staat?
Sorry,
Verkocht, zie hier boven.
Succes met het zoeken naar een andere, het zijn fijne apparaten.
Groetjes Rick

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Linquenda zei:
b.asv zei:
En mocht de mooie Performer van @dikkemiel te groot voor je zijn, heb ik nog wel een mooie Weber Mastertouch 57 met GBS systeem te koop :D. Gaat ook weg ivm de aanschaf van een kamado.

Nog steeds te koop? Zit er net over te denken zo een te kopen. Hoe oud is hij? Welke staat?

Zeker nog te koop! Stuur me even een berichtje als je interesse hebt. Ding ziet er netjes uit, geen beschadigingen of roest. Net geen 2 jaar oud. Zit een nieuw, ongebruikt RVS GBS Rooster bij. En het originele rooster. Doe maar een mooi bod en hij is van jou.
 
Terug
Bovenaan Onderaan