BasBQ
Beef en Steak

Happy husband, happy life.

N

Newbie

Gast
Hoi, ik ben nieuw hier. Maar zal het bij deze vraag houden, en daarna mag mijn man het stokje overnemen. Mijn man is een grote fan van buiten koken en vermaakt zich al jaren met onze kleine weber en zijn Dutch oven. Voor zijn verjaardag willen wij een mooie barbecue kopen. Waarbij na een korte discusie met mijn man duidelijk werd dat gas geen optie was. Ik heb hem zien staren naar de Boretti Barilo. Redelijk prijzig vond ik. Graag hoor ik jullie mening wat een mooie barbecue voor buiten is waarbij hij het liefst ook indirect kan grillen. Ze zijn duur zat en wil er wel 1 kopen waar hij blij van word. Thanks!!
 
Misschien best een budget vermelden. Ook is het erg moeilijk om te zeggen welke barbecue je moet nemen, er zijn zoveel goede toestellen op de markt en veel hangt ook af van persoonlijke smaak en manier van werken.
 
Welkom
 
Brecht +1

Welkom.

Als kolen/briketten de wens zijn kun je alsnog legio spul kopen. Van grote Weber ketels met indirecte opties tot Kamado's tot smokers die een aanvulling zijn op je huidige mogelijkheden.

Wel hangt aan alles een prijskaartje.

 
Newbie zei:
Hoi, ik ben nieuw hier. Maar zal het bij deze vraag houden, en daarna mag mijn man het stokje overnemen. Mijn man is een grote fan van buiten koken en vermaakt zich al jaren met onze kleine weber en zijn Dutch oven. Voor zijn verjaardag willen wij een mooie barbecue kopen. Waarbij na een korte discusie met mijn man duidelijk werd dat gas geen optie was. Ik heb hem zien staren naar de Boretti Barilo. Redelijk prijzig vond ik. Graag hoor ik jullie mening wat een mooie barbecue voor buiten is waarbij hij het liefst ook indirect kan grillen. Ze zijn duur zat en wil er wel 1 kopen waar hij blij van word. Thanks!!

Hoi Newbie,
Graag zou ik je willen vragen om jezelf (jullie) voor te stellen in het voorstel draadje, dat vinden wij hier wel zo prettig en dat verwachten wij van al onze nieuwelingen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan