BasBQ
Beef en Steak

Prijzen

StephanC

Tondelzoeker
Berichten
20
hallo, ik leer graag van jullie ervaringen welke winkels een goede prijs kunnen maken voor een Green Egg met heel pakket accessoires met hoyten tafel erbij zit ik aan 2250 ? 2500 ?
 
Gewoon wat rondkijjen en wat winkels bezoeken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
Klopt, bij beleefgreenegg in Roosendaal hebben wij ook 2500? betaald

Eiken tafel, BGE l, conveggtor + lifter , cast iron grid + lifter,  asblik en pointe, nog een aantal zakken houtskool en tondel.

Je kan evt een Douglas tafel nemen, die is goedkoper.

Oja, zit ook nog een workshop in.
 
Ik ben ook bij BeleefGreenEgg gaan kijken. Hebben ze mooi alles naast elkaar staan en kun je vergelijken. Uiteindelijk besloot ik een BGE te kopen en wilde ik zo dicht mogelijk bij huis kopen. Heb hem bij Kookzaak in Breda gekocht en volgens mij werken die samen met een meubelbouwer. Heb 8% korting gekregen, meer zit er gewoon niet in voor ze.
 
De prijzen van de BGE zijn vastgelegd door de importeur. Dikwijls zijn de marges voor de winkeliers laag, echter voor de importeur groot. Toch zijn er verschillen in prijzen te vinden, dit komt meestal door het assortiment en/of service die je wel of niet bij krijgt.

Ondanks kleine marge altijd proberen om korting vragen. Door assortimenten zoals houtskool, plate-setter, bbq gereedschap, etc., bij de BGE toe te voegen verbeterd jou onderhandeling positie. Toch heb ik de laatste tijd gemerkt dat voor de winkeliers het gewoon niet veel meer in is om korting te vragen.

Succes.




 
StephanC zei:
Iemand ervaringen met service van GreenEggTotaal uit Steenbergen?

Ja ik heb mij ei daar gekocht. Perfecte service. Ei wordt gratis thuis gebracht. Twee keer garantie aan moeten spreken. Perfect snel en makkelijk geregeld. Wat mij betreft een absolute aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan