BasBQ
Beef en Steak

Upgrade Primo Jr

DanielZH

Sprokkelaar
Berichten
41
Ik heb 2 jr geleden een Primo Jr gekocht. Al snel vond ik dat ding klein zat....
Nu had ik het ?geluk? dat de buitenkant af begon te bladderen en ik vorige week een splinternieuwe buitenkant heb ontvangen. Topservice van Primo en Probbshop.
Mooie gelegenheid om een Jr in perfecte staat op MP te zetten dus.
Nu de bekende vraag: wat nu?
Ik ben nog steeds gecharmeerd van het ovalen ontwerp, maar minder onder de indruk van de stuurbaarheid. Bij low en slow moet je enorm oppassen dat je de boel niet smoort. Is dit bij een L ook het geval of komt het doordat je airflow in een Jr niet optimaal is?
Ik zit dus nog wat te twijfelen tussen een L-ei of een Primo L.
Oh, en alvast vooraf: een XL is geen optie! (Dat voorstel komt toch :D )
 
Ik begrijp die laatste regel niet.
Heb zelf een XL en vind hem super te regelen.
 
Waarschijnlijk iseen xl te groot. Geen ervaring met een junior of een large maar hier heb geen enkel probleem om de primo te regelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Budgetten zijn er om van afgeweken te worden

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Brecht zei:
Budgetten zijn er om van afgeweken te worden

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Het vervelende is wel dat je het eerst moet hebben om het uit te kunnen geven. :D
 
Dat is ook waar.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Ik ken iemand die een Primo ook altijd uit liet gaan ;).

Maar eerlijk gezegd denk ik dat het bij de JR toch een beetje aan de vorm ligt.
 
Bbq Guru partyQ een idee?
 
@frits: waarom denk jij ook vorm?

@shuttle: ding is klein zat, dat is de hoofdreden voor verkoop. Alleen voor ik eventueel een L koop wil ik wel weten of het een Jr dingetje is of niet. Anders wordt het een ei-vorm.
 
Frits zei:
Ik ken iemand die een Primo ook altijd uit liet gaan ;).

Als ik er alleen al naar kijk gaat dat ding uit...  :D
 
Mike nam bij de wedstrijden geregeld zijn Primo mee. Als ik dan 's-nachts de brisket had ingepakt en verder niets anders had gedaan dan ging hij op de ??n of andere mysterieuze manier uit. Niet ??n keer, het gebeurde vaker!  :-O
 
noskos zei:
Mike nam bij de wedstrijden geregeld zijn Primo mee. Als ik dan 's-nachts de brisket had ingepakt en verder niets anders had gedaan dan ging hij op de ??n of andere mysterieuze manier uit. Niet ??n keer, het gebeurde vaker!  :-O
De vraag is nu... Mike of Primo?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 
Ik heb alweer veel te veel verteld

Back on topic!
 
Zou je niet ergens een primo large kunnen testen? Ofwel Richard Herrebout eens contacteren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan