BasBQ
Beef en Steak

kamado mini van de blokker

ik heb bij blokker de kamado mini mogen kopen. 2 wel te verstaan. met de actie 1+1 gratis was dit niet een moeilijke keuze. ik heb er nu 2 gekocht voor een totaal prijs van ?199 daar kan ik me geen bult aan stoten dacht ik zo. hebben jullie ervaring met deze units en hebben jullie hem gepimpt op wat voor manier dan ook (verbeterd opgeleukt etc)
SIkrHOw.jpg

OkCNrgf.jpg

 
Ik ga even dit draadje volgen :)
 
Lijken me Auplex mini's, leuk spul voor die prijs denk ik! Veel plezier ermee!
 
Je kan er een plate setter in maken van terracotta, een lage schaal. Dan kan je toch wat dingen indirect klaarmaken.

 
die plate setter is idd een idee die ik ook al in me hoofd had. die gaat er ook wel komen denk ik.
verder ga ik het scharnier ff beter bekijken. want dat stangetje om hem omhoog te houden ben ik geen fan van.

@hans. vertel hans op of aanmerkingen?
 
Little foekje zei:
die plate setter is idd een idee die ik ook al in me hoofd had. die gaat er ook wel komen denk ik.
verder ga ik het scharnier ff beter bekijken. want dat stangetje om hem omhoog te houden ben ik geen fan van.

@hans. vertel hans op of aanmerkingen?


Ach reviews, je moet je er niet te veel door laten beinvloeden.
Maar voordat ik een dergelijke aanschaf doe kijk ik toch altijd wel even.
B.v als ik lees dat iemand hem al zeker twee weken heeft en meld dat hij zeer tevreden is dan denk ik wel eens daar heb ik niet zo veel aan.
En iemand die een product gekocht heeft en daar jaren mee werkt (zoals je bij een kamado toch mag verwachten) zal geen review meer schrijven.
Aan de andere kant als er problemen zijn met een product is het wel goed te lezen hoe een bedrijf dit voor je op gaat lossen.
Vaak is dat dan een rede voor mij om in een bepaald bedrijf die aankoop te doen.
Wat betreft de Kamado zijn er zowel positieve als negatieven reviews dus blijft het, zoals altijd een moeilijke keus.

Advies, lees de reviews en zie wat je er mee kan. ;)

 
nou ff een update.

ik ben momenteel druk bezig met de mogenlijke komst van een toekomstig lid ;) dus daar heb ik relatief aardig mijn handen vol aan.(binnen 3 weken komt ie)

JoeBihy.jpg


wel ben ik een beetje wezen brainstormen wat ik doen wil. ik ben wel een diy persoon en houd er van dingen te customisen en naar eigen smaak te verbeteren dus t is een project geworden. (the twinz) met nog veel dingen te komen. maar om te beginnen moeten de kook eigenschappen naar wens zijn(daar heb je ze tenslotten voor) dus ik begin met een heat deflector. ik denk iets gevonden te hebben maar daar wil ik jullie mening over. het past. der zit een rand...... maar ik twijfel of hij genoeg ruimte heeft.

Saxhk7b.jpg


DVi2YUR.jpg


hoe denken jullie hier over ?

het is trouwens een gietijzeren pan. of ik een 2e te pakken krijg weet ik niet maar dat vind ik niet super noodzakelijk.
 
Voor dat geld heb ik er ook eentje besteld. Altijd lekker om een appeltaartje te maken, kippetje, of high&fast voor 1-2 personen...
 
Little foekje zei:
ze zijn nu te bestellen voor 99.50 de stuk bij blokker.
Yep... Ziehier...

IMG_0869.jpg
 
Jammer genoeg enkel in nederland.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Online (tijdelijk?) niet bestelbaar. Geldt in de winkel nog de 1+1 gratis actie op alle bbq artikelen?

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

 
Ik wil er wel 1, misschien samen met iemand twee kopen en dan beide 1 nemen? Laat maar weten als je interesse hebt!

(oja, woon in Meppel (Drenthe), beetje in de buurt zou handig zijn ;) )
 
Massimo75 zei:
En nu weer niet bestelbaar....

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
De voorraad is weer aangevuld dus hij kan weer besteld worden met de 1+1 gratis actie.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

 
Toch maar besteld... 7 BBQ's is te weinig, dus moet er bij.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan