BasBQ
Beef en Steak

Margrietschijf Grill Guru coating laat los

Hotse

Tondelzoeker
Berichten
8
Hi, Ik heb een Grill Guru Large overgenomen. Tot nu toe een aantal keren gebruikt zonder enige problemen. D'r liggen nu spareribs op voor een paar uur  ;) Enige puntje is dat de coating van de margrietschijf loslaat. Daarnaast blijft de schijf plakken. Wat is de beste manier om dit schoon te maken? En zou het loslaten van de coating eventueel nog onder de garantie vallen?
 
Denk dat GG ook wel een "eerste eigenaar" beleid heeft. Maak van je nadeel een voordeel en koop een RVS kap (Smokeware oid)
 
Heb je er misschien een foto van?

De roestvrijstalen kap van Smokeware is wel een hele fijne.
 
600fe7290e460de2e40ddcd986be7418.jpg


Garantie loopt de eerste twee jaar via Coolblue dus dat moet geen probleem zijn. Die smokeware ziet er goed uit.


 
(Even gecheckt hoe die coating er uit ziet) ik zou een foto maken van het losgelaten gedeelte en het claimen bij Coolblue. Ik zie wel witte aanslag van hoog opstoken maar dat mag niet de reden zijn dat het chroom afbladdert. 
 
Inderdaad even contact opnemen met verkoper. 
 
Is het niet gewoon afbladderend roet? Dat heb je in de deksel van een Weber ook weleens.
 
Nee, er onder is duidelijk metaal te zien. Maar het is opgelost. Coolblue wilde de hele Kamado op halen. Ik vond dat een beetje overdreven. Na contact met de fabrikant krijg ik een nieuwe opgestuurd. Margrietschijf wel te verstaan, niet een hele kamado  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan